Slaapstand instellen wil niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

okijoki

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2001
Berichten
761
Wanneer ik op mijn HP laptop de slaapstand in wil stellen bij "het gedrag van het sluiten van het deksel bepalen", kan ik alleen kiezen tussen "geen actie ondernemen" en "afsluiten". Kan ik ergens iets aanvinken o.i.d. zodat ik ook kan kiezen voor "slaapstand"?

Bij het Afsluiten kan ik ook niet kiezen voor slaapstand (zie 2e plaatje)

Iemand een idee?
 

Bijlagen

  • slaapstand.jpg
    slaapstand.jpg
    59,9 KB · Weergaven: 64
  • Slaapstand 1.jpg
    Slaapstand 1.jpg
    27 KB · Weergaven: 51
Laatst bewerkt:
naar confugiratiescherm gaan en dan energie beheer en dan slaapstand inschakelen aanvinken

succes
 
Ik heb daar al een tijd zitten zoeken, maar kan het "vinken" niet vinden (zie plaatje).
 

Bijlagen

  • Slaapstand 2.jpg
    Slaapstand 2.jpg
    81,1 KB · Weergaven: 83
Dan wordt het energiebeheer waarschijnlijk geregeld door software van HP zelf en niet door Windows.Dus zul je bij je HP-software moeten kijken.Daar wordt toch normaal zo'n balkje (dock) mee opgestart waar je verschillende zaken kunt regelen betreffende HP?
Zoals energieschema's,netwerkhulp,updates voor HP enz.?
 
Bedankt voor je/jullie antwoord. Ik heb een schone Windows 7 installatie gedaan, omdat HP geen ondersteuning biedt voor een Windows 7 installatie op de Pavilion dv6000 serie (ik heb de dv6617ed).

In Vista zou het dus op jouw manier te regelen zijn, maar ik zie dus geen HP handigheidjes meer. Alles werkt verder prima, ik vind alleen die slaapstand jammer...

Ik hoop op nog een ander oplossing... :thumb:

Oki
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan