Slaapstand na windows 7 installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

kariin

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
Hallo,

Ik heb onlangs windows 7 geinstalleerd, nu staat er nergens meer slaapstand wat ik kan actieveren, niet bij energiebeheer of ergens anders.
Ook mijn videokaart weerkt niet meer goed.

Kan iemand mij hiermee helpen? Ik had driver downloads gewonden maar daarbij geeft hij een foutmelding .

MVG karin

Hoi Kariin,
om je verder te kunnen helpen moet je even aangeven welke pc je hebt (merk/type e/o serienr.).

Laatst bewerkt:
De R510 van de Mediamarkt (op het apparaat staat onderop NP-R510H, op de bon R510 FSO4) heeft GEEN Bluetooth. Het programma is wel geinstalleerd tijdens de setup, maar er is geen Bluetooth module aanwezig. Zie apparaatbeheer. Hetzelfde geldt voor de WLAN module en de Lightscribe functie van de DVD-brander. De software is wel geinstalleerd, maar in het geval van de WLAN-module moet je in apparaatbeheer kijken welke je hebt (zeer waarschijnlijk de Atheros), en dan kun je de software voor de Intel-module de-installeren. Hetzelfde geldt voor de Lightscribe software. De DVD-brander in de MediaMarkt versie ondersteund geen Lightscribe.(zie Nero-Info tool). Dat de software wel geinstalleerd is komt omdat ze maar 1 installatieDVD voor alle subtypes hebben gemaakt, en die installeert dus alle software en drivers.
Bron: Rob van Hulst 2008
http://www.samsung.com/nl/support/d...prd_mdl_name=NP-R510E&srchword=NP-R510-FS04NL
Onder drivers vind je ook de Win 7 drivers.
Met dank aan Rob van Hulst voor de juiste info.
op de bon R510 FSO4
Wat ik minder vind is dat je bij Samsung geen stap verder komt als je via de originele info, die op de laptop aanwezig is, zoekt.
Het was wel ff zweten. :D

Laatst bewerkt:
@mik:Na...loop ik hier te zoeken na je prive bericht:P

Laatst bewerkt:
Thank you !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No problem:p

De site van samsung geeft idd geen uitsluitsel op het genoemde type.
Ik was al die 987 linken(ongefilterd) aan het bekijken.Echt belachelijk.

Helemaal omdat samsung zelf aangeeft dat de .nl en de .com samengegaan zijn en dan verwacht je toch dat de 510H aangegeven zou zijn.

Maar goed..Ts'r kan vooruit met installeren van alle drivers.

Thank you !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Graag gedaan en succes verder. :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site).
Je hebt 2 moderators behoorlijk bezig gehouden. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan