Slaapstand/scherm probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

RykonTi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2010
Hallo,

Ik heb een klein probleempje namelijk: als ik een kwartiertje weg van mijn pc ben, valt hij in slaapstand.
Dit is het probleem niet maar als ik dan op mijn muis en toestenbord druk dan krijg ik "No Signal".
Als ik mijn pc dan reset ( = knopje ) dan werkt het scherm wel maar dan krijg ik een gewoon zwart scherm met een flikkerend liggend streepje linksboven in de hoek.
Als ik hem dan weer herstart werkt het scherm en computer weer volledig.

Ik heb een AOC 2219 scherm. ASRock M3A770DE is mijn moederbord...
( PS: het is een samengestelde computer en pas 2 weken oud als dat belangrijk is )

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Als jullie nog info nodig hebben, vragen maar :thumb:

GreetzzZ

Laatst bewerkt:
In principe ou je de slaapstand weg kunnen halen. Gebruik je een legale windows ?

Ja, waarom vraag je?
Ik bedoel dus dat als ik bijvoorbeeld iets op google aan het zoeken ben,
Mijn moeder mij dan roept en dan weg ga van mijn pc. Als ik dan na een kwartier of zo terug na mijn computer ga, knippert het lampje van mijn pc.
Wat ik dan bij mijn andere pc doe, is gewoon op het toetsenbord en muis klikken en dan springt die weer aan. Maar bij deze nieuwe pc krijg ik het bij de eerste post al vermelde proces.

Ik hoop dat dit het een beetje verduidelijkt.
GreetzzZ

Laatst bewerkt:
Ja, waarom vraag je?
Ik bedoel dus dat als ik bijvoorbeeld iets op google aan het zoeken ben,
Mijn moeder mij dan roept en dan weg ga van mijn pc. Als ik dan na een kwartier of zo terug na mijn computer ga, knippert het lampje van mijn pc.
Wat ik dan bij mijn andere pc doe, is gewoon op het toetsenbord en muis klikken en dan springt die weer aan. Maar bij deze nieuwe pc krijg ik het bij de eerste post al vermelde proces.

Ik hoop dat dit het een beetje verduidelijkt.
GreetzzZ

een illegale versie van windows kan je hem namelijk niet meer uit de deze zogeheten standen halen.

Je kan je schermbeveiligig erafg

Ik heb slaapstand gewoon uitgezet...
Toch bedankt iedereen:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan