Slaapstand/standby

Status
Niet open voor verdere reacties.

oostl

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2005
Berichten
66
Na het uit stand-by stand halen van mijn acer Aspire 1520 laptop is mijn draadloze netwerkverbinding verbroken, er moet dan eerst een restart plaats vinden voor de verbinding weer werkt. Mijn vraag is zijn er meer gebruikers met dit probleem en zo ja is er ook iemand met een oplossing hiervoor, alvast bedankt voor een eventuele reactie.
aspire
 
Van standby (en zeker van slaapstand) is bekend, dat zij problemen kunnen opleveren in de instellingen van (stuurprogramma's van) randapparatuur. Printers, scanners (vooral in draadloze netwerken) en zoals bij jouw draadloze netwerkverbindingen. Microsoft heeft dit probleem erkent. De gegeven oplossing is uit- en weer inschakelen van het draadloze netwerk.
 
Boeing_737 zei:
Van standby (en zeker van slaapstand) is bekend, dat zij problemen kunnen opleveren in de instellingen van (stuurprogramma's van) randapparatuur. Printers, scanners (vooral in draadloze netwerken) en zoals bij jouw draadloze netwerkverbindingen. Microsoft heeft dit probleem erkent. De gegeven oplossing is uit- en weer inschakelen van het draadloze netwerk.

Na zoeken vond ik een patch:
Bestandsnaam: q311542_WXP_SP1_x86_NLD.exe, alleen is dit volgens mij voor SP1 en ik draai reeds met service pak 2, zou het kwaad kunnen als ik deze patch wel installeer.
aspire
 
Ik zou het niet durven zeggen. (Ik ook wat rondgekeken..). Ben geneigd om te zeggen, baat het niet, schaadt het niet(?) Maar ik weet uit betrouwbare bron (Universiteit Twente) dat het probleem zich bij XP Pro SP2 nog steeds voordoet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan