slaapstand tijdens gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

broekie556

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2009
als ik de sims 3 speel (gedownload) dan gaat mijn computer in slaapstand. op mijn scherm (hp2309m) staat slaapstand geactiveerd maar mijn computer blijft gewoon aan en alle knoppen werken niet meer. ik kan hem alleen nog uitzetten en opnieuw aanzetten.

heb je hem illegaal gedownload, dan moet je gewoon een andere download proberen

eigenschappen

je moet bij je eigenscahppen en energie verbruik kijken en dan geavanceerd en dan kan je de automatische slaapstand aanzetten want de computer denkt omdat je het spel speelt dat je niet meer met het laat ik het zo zeggen met je bureublad bezig bent dus denkt ie ongeveer na 1 uur (voorbeeld) mijn eigenaar doet niks met mij meer ik zal mezelf in veiligheid brengen beveiligen:(

dus als je het energie verbruik en dan slaapstand stand by enzevoort uitzet dan denk ik dat je het gwn weer kan spelen:thumb:

heb je een laptop? want als dat zo is kan het zijn dat de grafische kaart van je laptop te warm word en zo als beveiliging in slaapstand gaat om af te koelen.
dit kan trouwens ook gebeuren bij desktops dus als je mij je type grafische kaart kan geven kan ik kijken of hij het wel aan kan? tenzij je zeker weet dat die het aankan natuurlijk;)

,

zet je koeler op 100% (optimale koeling) voor een betere koeling:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan