Slaapstand? Voor de koeler niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

yacer

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2012
Hallo allemaal,
ik heb laatst in m'n pc nieuwe dingen gehangen. Maar nu als ik de pc op SLAAPSTAND zet, gaan de koelers gewoon nog door tot in de late uurtjes! Zo kan ik nou niet echt slapen. Maar het vreemde is dat vóór het upgraden ging het wel goed als ik hem op slaapstand zette. dus weet iemand hoe ik die koelers ook stil kan krijgen? Alvast bedankt.

trek de stekker van die koeler eruit help vast wel bij het slaapen of zet hem niet op slaap stand maar gewoon uit

trek de stekker van die koeler eruit

Wat een fantastisch idee! Niet dus. Heb je er over nagedacht dat de koeler IN de kast zit. Stekker eruit halen kan dus niet.

Nu het mogelijke probleem;
Weet je zeker nadat je je computer hebt open geschroefd en de nieuwe hardware hebt geplaatst, je de kabeltjes van de ventilator, voeding, enzovoort, weer goed hebt aangesloten?

Groeten,
Jasper

Haha
Ja ik weet het zeker. Maar ik heb ff in de boekjes zitten kijken van het Motherboard, en ik heb gelezen dat daar geen aansluitng voor is. Dus heb ik de ventilatoren blijkbaar aan de processor aangsloten. En sorry voor het late gereageer. ±)
Groets,
Yacer (ook Jasper)(Maar dan de J=Y en de sp=c)

Dus ook voor de andere die dit probleem hebben, LEES HET BOEKJE! En als je het anders wilt hebben zitten, koop een Transducer. En toch nog bedankt voor het advies.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan