Slaapstand werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sewage

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Berichten
87
Ik wil graag mn pc in kunnen stellen op de slaapstand maar op een of andere manier kan dit niet ,ik heb het op de onderstaande manier geprobeerd maar dat werkte niet. Het genoemde bestand (*) werd niet eens gevonden en op shift drukken helpt ook niet , weet iemand een oplossing ?? :)


Slaapstand

U zet de pc in de slaapstand op de volgende manier: klik op Start, Afsluiten; als u het keuzevenster krijgt met Stand-by, Uitschakelen en Opnieuw Opstarten, drukt u op de Shift-toets. U ziet dan het knopje Stand-by veranderen in Slaapstand. Nog makkelijker is het met een snelkoppeling op het Bureaublad. Klik met de rechtermuisknop ergens op uw Bureaublad. Kies Nieuw, Snelkoppeling. In het venster dat verschijnt typt u:
(*) C:\WINDOWS\system32\run dll32.exe powrprof.dll,SetSuspendState Hibernate. Klik nu op Volgende, geef de snelkoppeling een naam (bijvoorbeeld Slapen) en klik op Voltooien. Als u nu dubbelklikt op het icoon, valt uw pc onmiddellijk in slaap.
 
ik heb idd 1 gig geheugen maar dat heb ik al langer , ik heb trouwens niet eerder mn pc in slaapstand proberen in te stellen
 
nee helaas heb ik niks aan, het bestandje dat ik kan downloade is ouder dan de versie die ik nu heb. En er word daar gesproken van een mogelijk fout melding en dat is bij mij ook niet het geval, het lijkt alsof de slaapstand optie gewoon niet geistalleerd is ofzo
 
Probeer eens:


Rechter muisknop ergens op je Bureaublad>
Eigenschappen>
Schermbeveiliging>
Energie>
Slaapstand>

Dan een vinkje zetten bij "Slaapstand inschakelen"

Dan Start>Uitschakelen>Shift indrukken>Slaapstand
 
Laatst bewerkt:
Probeer eens:


Rechter muisknop ergens op je Bureaublad>
Eigenschappen>
Schermbeveiliging>
Energie>
Slaapstand>

Dan een vinkje zetten bij "Slaapstand inschakelen"


dat is hem!!!

uitschakelen en shift gebruiken

was voor mij ook nieuw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan