slaapstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldvinger

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
Berichten
2.120
wil graag mijn slaapstand activeren maar krijg een foutmelding.

weten jullie een oplossing?

foutmelding zie bijlage
 
hopelijk nu wel gelukt
 

Bijlagen

  • printscreen.webp
    printscreen.webp
    13,4 KB · Weergaven: 46
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan