slaapstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

allard1977

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2011
Hallo,

Ik heb een Toshiba protege Z830. Nu heb ik er windows 10 op staan wat heel fijn werkt alleen hij komt soms niet uit zijn slaapstand. zijn powerlampje gaat wel van oranje knipperen naar groen maar dan lijkt de pc bevroren geen schijf activiteit meer. en zwart scherm.

Heeft iemand een idee?

groet

Hoi,
Was dat bij je vorige besturingssysteem niet het geval?
Is er genoeg vrije schijfruimte?
Lees hier hoe de verschillende instellingen werken en welk effect dat ze hebben (+/- op de helft v.d. site) Slaapstand, sluimerstand en hybride slaapstand.
Loop ook je energie instellingen van verschillende apparaten na onder apparaatbeheer.

Laatst bewerkt:
@allard1977 :

wat misschien ook zou kunnen helpen:
ga eens naar de website van Toshiba en download (indien beschikbaar) allerlei updates voor je machine.
Ik heb sinds januari ook een Toshiba'tje en na ingebruikname bleek er op de website van Toshiba een hele 'batterij' aan updates beschikbaar was voor de machine (Win 10).
Standaard heeft Toshiba een software updater 'aan boord', maar daarnaar gevraagd bij de Helpdesk van Toshiba bleek dat deze software lang niet alle beschikbare updates detecteert en jou daarvan op de hoogte brengt. Advies van de helpdesk was : kijk een paar keer per jaar op de website naar updates.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan