Slaapstandknop doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steev

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2007
Berichten
46
Hallo,

Ik heb net een PCgekocht en dit toetsenbord was erbij geleverd. Hier zitten 3 extra toetsen op, Power, Wake en Sleep. De Power en Wake knoppen doen het wel, maar de Sleep knop doet het niet. Weet iemand hoe je dit aan kunt passen? Met Tweak UI is het me niet gelukt, en er zit geen driver bij. Bedankt voor de reactie.
 
Hoi !


Draai je onder Vista ?

Daar zijn bekende problemen in de hybernate(=slaap)-stand.

Maar heb je al gekeken bij start - configuratiescherm - energiebeheer - of de slaapstand staat ingeschakeld ?

Greetz,

Harry.
 
Heb je geen programma waar je die extra knoppen mee kan instellen?
Volgens mij is dat bij elk toetsenbord.
 
@ Harry Snor: Nee, Windows XP.. en in energiebeheer staat'ie ingeschakeld, ik kon de slaapstand wel gewoon via start > afsluiten > Shift + Standby aanzetten.

@ dapunt: nee, ik heb het toetsenbord bij deze computer meegeleverd gekregen en dit is een 2ehands PC dus zat daar geen CD met drivers en programma's bij..

bedankt
 
Klopt, moet met een programma, bij mij is dat bijvoorbeeld Launch Manager, (acer laptop),

Kijk even op internet welk programma jij moet gebruiken.

Heb je meerdere partities op je pc? Kijk even bij schijfbeheer op de hoeveelste partitie jou besturingssysteem staat en laat het hier even weten.

Probeer de slaapstand ook eens handmatig (start, uitschakelen, shift, verandert "stand-by" in "slaapstand"?), werkt dat ook niet? Dan kan het of het probleem hierboven zijn maar ga dan eerst eens kijken bij energiebeheer of je daar slaapstand hebt ingeschakelt.
 
@ Harry Snor: Nee, Windows XP.. en in energiebeheer staat'ie ingeschakeld, ik kon de slaapstand wel gewoon via start > afsluiten > Shift + Standby aanzetten.

@ dapunt: nee, ik heb het toetsenbord bij deze computer meegeleverd gekregen en dit is een 2ehands PC dus zat daar geen CD met drivers en programma's bij..

bedankt

Zie je daarom koop ik altijd nooit een computer 2dehands je hebt geen garantie of naar iemand wie je terug kan maar dat is je eigen verantwoordelijkheid.
Ik hoop dat vis ta iets voor je kan doen!
succes verder vis ta
 
Nou het is een heel onbekend merk, dus ik heb even dit gedownload. Maar dat programma werkt niet super. Hoe kom ik bij schijfbeheer?
Ik kan wel gewoon via Start > Afsluiten >Shift + Standby de PC in slaapstand zetten, maar ik heb natuurlijk liever dat ik met één knop in de slaapstandkom, en ja de Slaapstand is bij energiebeheer ingeschakeld.
@dapunt: ik heb 12 maanden garantie, ik heb hem gekocht via www.compucasion.nl, heel goede site! http://www.nowthatsit.nl/ ook trouwens.
 
hoe kom je in schijfbeheer:

start, configuratiescherm, prestaties en onderhoud, systeembeheer, computerbeheer, schijfbeheer.
 
nee, één partitie (volgens mij, want er is alleen een primaire partitie)
 
dan ligt het aan de toets, slaapstand zou dan geen probleem mogen zijn.
 
Laatst bewerkt:
ok bedankt.. ik heb 12 maanden garantie dus regel ik wel wat.. bedankt allemaal
 
check toch de progjes eens die standaard op je pc staan. Evenals de site van de fabrikant.
 
er staan jammer genoeg geen progjes op mijn pc.. en de fabrikant heeft een vage site met haast geen drivers..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan