Slave drive doet raar na crashen boot drive

• Onderwerp starter Onderwerp starter JoeB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JoeB

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 aug 2008
Hey allemaal, ik heb het volgende probleem:

Enige tijd geleden crashte mijn boot drive, weet niet meer precies wat er aan de hand was, maar hij lag compleet aan gort. De slave drive die er toen op zat (een maxtor 6Y160P0) is blijven zitten, en er kwam een nieuwe boot drive (maxtor 6L200P0). Doordat de settings oid. van de slave drive op de gecrashde bootdrive stonden, deed de slave drive het helaas ook niet meer..
Ik heb het inmiddels opgegeven om te proberen data van de slave drive te halen, en zou m gewoon weer willen gebruiken.
Als ik hem echter wil formatteren (hetzij via windows, hetzij via maxblast 4) zeggen deze dat de schijf maar 33,8 GB bevat, in plaats van de 160 die er op zitten, en die ik voor de crash ook in gebruik had.

Ik run windows XP profesional SP2, 2,53 GHz, 1 GB ram

Hulp in welke vorm dan ook zou geweldig zijn, het is inmiddels een tijd geleden dat het gebeurde, maar ik begin de extra ruimte hard nodig te hebben..

Alvast bedankt

Wat nu als je het ding eens gewoon even loskoppelt en op de master Windows installeert. Draait dat goed, dan de slave weer als slave zetten. Het ding móet herkend worden door Windows.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan