C. Alberts
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 sep 2006
In mijn computer heb ik twee harde schijven. Mijn tweede schijf (specificaties zal ik vanavond even opzoeken) gebruik ik voor muziek en nergens anders voor. Toch zorgt deze schijf naar mijn idee voor problemen. Na verloop van tijd gaat hij in een soort stand-by stand. Je kunt horen dat hij 'afsluit' en vervolgens stil is. Op zich wel prettig, maakt hij minder herrie. Maar, vervolgens is mijn systeem ontzettend traag en loop ook vaak vast. Je hoort dan twee piepjes (vanuit de computerkast) waarmee blijkbaar de schijf opgeroepen wordt. Meestal werkt het, maar soms ook niet. Heb een foefje dat af en toe helpt; Windows Mediaplayer opstarten vanuit snelstartmenu (op taakbalk). Dan wil hij wel eens aan gaan.
Ik heb al gekeken in het energiemenu, daar staat alles op altijd aan en dat de schijven niet worden afgesloten. Toch luistert deze schijf blijkbaar niet goed. Wat kan ik hier aan doen?
Ik heb al gekeken in het energiemenu, daar staat alles op altijd aan en dat de schijven niet worden afgesloten. Toch luistert deze schijf blijkbaar niet goed. Wat kan ik hier aan doen?