Slecht beeld met filmpje afspelen windows media speler 12

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rickkkk

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2009
Hallo,

als ik een filmpje met Windows media speler 12 bekijk dan is het beeld erg slecht.. lage resolutie ? zie bijlage die kwaliteit heb ik dan..

met vlc kan het niet omdat het het een wmv bestand is.. of tenminste daar speelt die hem niet mee af

iemand een oplossing?

Alvast bedankt!!

Gr Rick

Naamloos.jpg

als je scherm resolutie 1920*1080 is en je hebt een video van 480*360 dan is het idd een onscherpe video met slechte kwaliteit.
Kan je hier even jou scherm resolutie posten (rechtermuisklik op bureau blad en dan schermresolutie) en de resolutie van de video?

Bedankt,
Tim

alloo rick.
Dat is toch vreemd want WMV bestanden zorgen nagenoeg nooit voor problemen. Wat gebeurt er als je de Windows Media Player gebruikt om, dan vanuit die Windows Media Player– via 'Bestand' en 'Openen' zo’n WMV bestand op te vragen. Als dat wel namelijk wel werkt, dan is het standaardprogramma dat staat ingesteld voor WMV - bestanden niet goed. Surf naar de webpagina http://www.videolan.org/vlc/ voor de VLC Media Player.

1280x800 scherm resolutie en van het filmpje? hoe kom ik daar achter is dat toevallig Videogroote : 800 x608 rechtermuisknop filmpje?

en als ik hem vanuit het programma open dan is het t zelfde kwaliteit

en manamana wat heeft dit met vlc te maken?

ja dat zou best kunnen, vlc hoort wel wmv te openen. misschien moet je hem even updaten, en misschien moet je je codecs even updaten

maar... windows media player moet het toch ook gewoon kunnen?? laten we het daar bij houden.. krijg de URL nu ff genees in vlc

1280x800 scherm resolutie en van het filmpje? hoe kom ik daar achter is dat toevallig Videogroote : 800 x608 rechtermuisknop filmpje?

en als ik hem vanuit het programma open dan is het t zelfde kwaliteit

en manamana wat heeft dit met vlc te maken?

Omdat je zei in vraag 1 dat VLC niet werkt. Zodoende dacht ik moet toch kunnen in VLC. En probeer dan eens een ander filmpje als je die hebt.

Dat plaatje wat is dat voor een foto. Ik zie daar staan rechts onder 27-05-2010. Heb je wat meer uitleg en hoe zit het eigenlijk met je updates. Wat heb je vista xp of W7. Heb je iets meer ik krijg er geen vinger achter.

dat is een filmpje over computeruitleg.. volg een computer cursus op school en daar is dat van. heb win 7 en laptop is up to date

Oke probeer deze eens je hebt windows 7.
Open de probleemoplosser Windows Media Player-instellingen door te klikken op de knop Start
4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33_818.jpg
en vervolgens op het Configuratiescherm.
Typ probleemoplosser in het zoekvak en klik vervolgens op Problemen oplossen. Klik op Alles weergeven en vervolgens op Windows Media Player-instellingen. Probeer eens als administrator uit te voeren.

Eens kijken of at wat brengt. Laat maar weer weten he. Groet Manamana

Laatst bewerkt:
Oha, mooi werk en nu dus maar genieten. Bedankt voor de terugkoppeling. Groet manamana.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan