Slecht beeld op webcam van 538 wmp versie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik snap er niks van als ik op 101 tv klik wilt hij windows media player 9 instaleren maar die heb ik net ook al geinstaleerd :S?

edit: ik zie daar ook in kleur
 
in kleur :S

maar het lijkt wel of telkens me wmp player wordt verwijderd omdat ik hem telkens opnieuw moet instaleren en ik snap niet waarom ik windows media player 11 niet kan instaleren er staat hele tijd op het laatst setup kan niet worden voltooid.
 
ik wil geen andere player ik wil gewoon wmp behouden maar ook via windows updates voltooid de instalatie niet van wmp 11
 
tjah als je wilt weten waar het aan ligt....

maar ik ben weg..
succes nog :thumb:
 
Het is me gelukt ik heb nu Windows Media Player 10 geinstaleerd en ik zie nu normaal ik ga nu proberen of ik nu wel windows media player 11 kan instaleren en nu geeft automatische updates 8 updates aan dus volgens mij loopt alles weer zoals het hoord. :D

Edit : Wmp 11 kan nog steeds niet geinstaleerd worden ik snap er niks van en al die andere updates ook niet.

Sommigen updates kunnen niet worden geinstaleerd.

De volgende updates zijn niet geinstaleerd.
KB898461 : update voor windows
KB973540: Beveiligingsupdate voor windows xp service pack 2
KB956572: Beveiligingsupdate voor windows xp
KB955759: Update voor windows xp
KB956803 : Beveiligingsupdate voor windows xp

Ik snap der echt niks van ik heb gewoon een legale windows xp ik heb geprobeerd hem opnieuw te activeren maar dat kan niet omdat hij al geactiveerd is.
ik weet me geen raad meer hiermee.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan