Slecht bereik op Belkin F7D4302

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexaniji

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2010
Berichten
261
Hallo helpmij,


Ik ben reeds verhuisd. En heb zondag mijn Router en Moden geinstalleerd. Wat mij meteen al opviel. Is het lage bereik. In het vorige huis had ik op de eerste etage nog een goed bereik. Hier houd dat gewoon al op.. Hoe kan ik dit oplossen? Hij staat net als in het oude huis. In de meterkast.


Mvg Gino Brugman

edit//

Ik had wat gelezen over DDWRT. Kan dit op een Belkin F7D4302 ? Misschien is dat wat?
 
Laatst bewerkt:
Het kan zijn dat de vloeren dikker zijn/van een andere samenstelling waardoor het signaal minder goed is op de 1ste verdieping dan bij het vorige huis. Je kunt proberen door DD-WRT op de router te flashen het signaal wat op te krikken, en ja deze router wordt ondersteund.
 
Welke firmware heb ik nodig? En ik las dat ik hem niet via Web interface moet flashen ivm bricken.
 
poe, dat zul je zelf even moeten bekijken, heb het ooit voor 1 router gedaan, en dat is dus niet deze. Dat ging in ieder geval op een andere manier
 
Ik heb al een tutje gevonden! Als hij brickt. Wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren. Is er dan een manier hem te unbricken?
 
En ik las dat ik hem niet via Web interface moet flashen ivm bricken.
g.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan