slecht geluid

• Onderwerp starter Onderwerp starter goman
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

goman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2005
Zodra ik een muziekspeler aanzet (bijv: winamp, mediaplayer) wordt mijn geluid heel slecht. Dan hoef ik niet eens muziek te draaien. Er komt een ruis/kraak doorheen waardoor ieder geluid slecht klinkt. Ik heb m'n geuidsdriver al opnieuw geïnstalleerd.
Weet iemand wat dit kan zijn?

Welkom op helpmij !

Heb je een losse geluidskaart of zit hij onboard?

Het is een laptop; een NEC versa p520. De geluidskaart zit dus onboard.
Hopelijk weet iemand een oplossing.

Je dient wel eerst de oude driver cq. geluidskaart te verwijderen in Apparaatbeheer en dan opn. opstarten en hij vindt een geluidskaart en vraagt om installatie.
Gebruik je de speakers van de laptop zelf ?

Ja ik gebruik de speakers van de laptop. Als ik een koptelefoon aansluit blijf je hetzelfde horen, het ligt dus niet aan de boxen in de laptop.
Vanmiddag zal ik proberen eerst de driver te verwijderen en dan opnieuw te installeren.

Geplaatst door goman
Ja ik gebruik de speakers van de laptop. Als ik een koptelefoon aansluit blijf je hetzelfde horen, het ligt dus niet aan de boxen in de laptop.
Vanmiddag zal ik proberen eerst de driver te verwijderen en dan opnieuw te installeren.

Heb je de latop al lang? zo niet, ga naar de winkel waar je hem vandaan hebt, dit hoort natuurlijk niet:mad: En anders zou ik je aanraden om je lappie een keer uit elkaar te schroeven en te kijken naar de geluidskaar.

(let op!)
Een laptop is een stuk ingewikkelder dan een pctjuh,,

Greetz,

Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan