Slecht internet xbox 360

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thommie220

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2008
Ik heb al een tijdje een probleem met internet op mijn xbox. Vaak ik is het heel traag, maar op de pc heb ik dat niet, en ik heb ook heel lang gehad dat ik op mijn xbox geen problemen had met internet. Ik heb alles al geprobeerd: NAT type open, moderate en strict, niets helpt.

Bijvoorbeeld: Ik speel MW2 en ik zit in een server en ik heb 4 groene blokjes, naar 30 minuten spelen op diezelfde host, krijg ik opeens 1 rood balkje.

KAN IEMAND MIJ HELPEN, OF DOORSTUREN NAAR EEN ANDERE SITE?

Ken je zo'n vierkante radio-ontvanger? De linker van dit plaatje. Als je het draadje met een knoopje rond de antenne (1 à 2 rondjes is genoeg) van je xbox doet, en die ontvanger met de open kant in de richting van je router, zul je waarschijnlijk een betere verbinding krijgen! En je hebt die ontvanger toch niet nodig, tenzij je AM luistert op je radio... Hoop dat je die hebt! Ze zitten tegenwoordig bij elke stereotoren..

Dus ik moet van mijn radio het kabeltje afknippen en om mijn antenne van mijn netwerk adapter wikkelen???

Dus ik moet van mijn radio het kabeltje afknippen en om mijn antenne van mijn netwerk adapter wikkelen???

Haha, nee! Hij is gewoon los te koppelen! Vooral niet doen, aangezien er misschien voor jou ook een FM-antenne aangekoppeld zit. Gewoon dat stekkertje eruit trekken. (Heeft een wit omhulsel bij de aansluiting).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan