Slecht/ niet-werkend internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Warhol

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2008
Berichten
4
Hoi,

Ik heb een probleem met mijn internetverbinding. Het probleem is als volgt: sommige sites werken prima, zoals nu.nl, of google.nl, maar veel sites werken slecht of niet. Zo kan ik niet inloggen bij internetbankieren (https sites doen het niet) en veel sites werken maar half. Op de een of andere manier begint de browser (IE én Firefox) een site wel te laden maar maakt hij het nooit af.

Ik heb mijn oude firewall (Norton) al gedeïnstalleerd en SymNRT alle bestanden laten opruimen. Ik gebruik op het moment alleen XP firewall. Het lijkt allemaal niets uit te maken...
Ik zou niet weten hoe ik dit op moet lossen, ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
 
Maak eerst een herstelpunt: Start -> Uitvoeren -> %windir%\system32\restore\rstrui.exe

Draai daarna het programma Dial-a-Fix, en vink aan:
Fix SSL/HTTPS/Cryptsvc
en druk op Go.

Lost dat het probleem (nog) niet op: Draai het programma opnieuw, en vink aan:
Explorer/IE/OE/Shell/WMP
en druk op Go.

PS: Deze software is niet voor Vista geschikt.

Tijs.
 
Hey, dat werkt ook niet.
Het is heel raar, geen enkele site wordt ook compleet geladen. Ik krijg steeds geen voltooide opmaak, en bij HTTPS sites doet hij het dus helemaal niet.

internet1.jpg


internet2.jpg
 
Probeer dan eens IEFix

Let er wel op dat zo'n beetje alles wat met Internet Explorer of Internet in het algemeen op standaardinstellingen worden teruggezet daarmee. Maak dus eerst even een herstelpunt.

Succes,

Tijs.
 
Ook dat werkt niet. Ik kan nu zelfs niets meer openen: als ik bijvoorbeeld op een nieuwbericht klik op nu.nl, dan probeert de browser die pagina te openen, maar dat lukt dan gewoon niet...
 
Zet dan het herstelpunt terug en installeer Internet Explorer opnieuw.
[Windows-toets]R toetscombinatie ->
rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 C:\WINDOWS\inf\ie.inf
Daarna alles terugzetten op standaardwaarden via:
[Windows-toets]R toetscombinatie ->
rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 C:\WINDOWS\inf\iereset.inf

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan