Slechte ftp verbinding, wat is het probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hansjuh

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2006
hallo,

ik heb een aantal websites en moet daarvoor nogal wat uploaden en downloaden. Ik gebruik filezilla daarvoor, maar steeds als hij 1 á 2 mb heeft gedownload of geupload stopie en gaat hij herverbinden en dat duurd dan weer een minuut.

Ligt dit aan de internet provider? Of aan de hoster(lijkt me sterk want ik heb hetzelfde probleem bij 3 verschillende)?

Wij hebben een 256/nogwat abbonement bij Kliksafe en halen een download snelheid van 160 kb/s en een upload snelheid van 25 kb/s.

Nee het is altijd zo geweest, wij halen ongeveer 15 gieg per maand(totaal up en down), van de 100. Ze filteren wel het internetverkeer via een proxyserver die op een pc bij hun staat --> daar gaat als ons internetverkeer langs. Kan het daaraan liggen?

Hier een stukje wat ik steeds krijg:

Command: TYPE I
Response: 200 Type set to I
Command: PASV
Response: 227 Entering Passive Mode (81,171,108,212,149,86).
Command: STOR bold_fr.gif
Response: 150 Opening BINARY mode data connection for bold_fr.gif
Error: Timeout detected!
Status: Waiting to retry... (3 retries left)

Error: Transfer channel can't be opened. Reason: Een verbindingspoging is mislukt omdat de verbonden party niet correct heeft geantwoord na een bepaalde tijd, of de gemaakte verbinding is mislukt omdat de verbonden host niet heeft geantwoord.
Error: Transfer channel can't be opened. Reason: Een verbindingspoging is mislukt omdat de verbonden party niet correct heeft geantwoord na een bepaalde tijd, of de gemaakte verbinding is mislukt omdat de verbonden host niet heeft geantwoord.

Command: TYPE A
Response: 200 Type set to A
Error: Upload failed
Status: Connecting to ftp.***************.nl ...
Command: TYPE A
Response: 200 Type set to A
Error: Upload failed
Status: Connecting to ftp.***************.nl ...
Status: Connected with ftp.***************.nl. Waiting for welcome message...
Response: 220 ProFTPD 1.3.0a Server ready.
Command: USER ***************
Response: 331 Password required for ***************.
Command: PASS ***************
Response: 230 User *************** logged in.
Command: SYST
Response: 215 UNIX Type: L8
Command: FEAT
Response: 211-Features:
Response: MDTM
Response: REST STREAM
Response: SIZE

Laatst bewerkt:
Heb je al eens active mode gedaan en eventueel met bijv Filezella ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan