Slechte grafische instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit is mijn computer
acer aspire M5100
Processor AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 6000+ 3,00 GHz
Ram geheugen 3GB

CPU
Recommended: Intel Core® 2 Duo 2.2 GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ or better
You Have: 2 processors running - AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 6000+ PASS
System RAM
Recommended: 1 GB Windows Xp / 2 GB Windows Vista
You Have: 3.0 GB PASS
Operating System
Recommended: Windows® XP/Windows Vista® (only)
You Have: Microsoft Windows Vista Home Premium Edition, 32-bit (Build Service Pack 16001) PASS
Video Card
Recommended: 256 MB DirectX® 10.0–compliant video card or DirectX 9.0–compliant card with Shader Model 3.0 or higher (NVIDIA GeForce 6800+ / ATI Radeon X1600+)
You Have: ATI Radeon HD 2600 Pro (ATI Radeon Graphics Processor (0x9589)) PASS
Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 256 MB , You have - 1.5 GB
Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes
Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes
Vertex Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0
Pixel Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0

Video Card Driver Version (DirectX)
Your driver version number is: 7.14.10.510 FYI: Your video card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper video card driver versions are important to the proper operation of your product.
DirectX Version
Recommended: DirectX 9.0 or10.0 libraries (included on disc)
You Have: 10.0 PASS
Sound Card
Recommended: Yes
You Have: Luidsprekers (Realtek High Defi PASS
Sound Card Driver Version
Your driver version number is: 6.0 FYI: Your sound card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper sound card driver versions are important to the proper operation of your product.
Free Disk Space
Recommended: 8 GB
You Have: 257.0 GB PASS
DVD
Recommended: DVD-ROM dual-layer drive. This game contains technology intended to prevent copying that may conflict with some disc and virtual drives.
You Have: ATAPI DVD W DH16W1S ATA Device PASS, but the Speed could NOT be analyzed.

als je drivers up to date zijn en de game legaal is gekocht/gekregen dan weet ik het zo ook niet meer. heb je alleen problemen met assassins creed of ook met andere spellen?

mss is je videokaart wel kaduuk. heb je alles op de laagste settings staan bij assassins creed? probeer dat eens zou ik zeggen.

Bijlagen

• bijlage3.jpg
    bijlage3.jpg
    103,8 KB · Weergaven: 41
  • bijlage4.jpg
    bijlage4.jpg
    68,2 KB · Weergaven: 61
Laatst bewerkt:
drivers updaten doe je op de ati site.

je had een ati radeon 2600 of niet? hier de link voor je driver: http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=vista32/common-vista32

het kan ook zijn dat je kaart gewoon kaduuk is maar aangezien je het alleen bij assassins creed hebt lijkt dat me niet.

is de game gedownload of origineel gekocht?

als hij gedownload is denk ik dat die versie van jou beschadigt is.

ah ik had er overheen gekeken.

of er gaat iets niet goed tijdens het installeren of de gedownloade versie is beschadigt.

ah ik had er overheen gekeken.

of er gaat iets niet goed tijdens het installeren of de gedownloade versie is beschadigt.

En als je het opnieuw goed had gelezen zag je dat hij al een andere opnieuw gedownload heeft.

toch maar weer een keer lezen dan :o

hij heeft niet dezelfde torrent/nzb gebruikt neem ik aan?

dan lijkt het me toch echt dat je videokaart kapot is maar wacht nog meer eerst op wat meer reacties van de rest voordat je een andere haalt.

het lijkt mij onlogisch dat mijn video kaart kapot is als alleen assassin's creed het niet doet.
bovendien staat erbij apperaatbeheer "dit apperaat werkt correct"
kan iemand eens een keer een PrtSc maken van zijn instellingen dan kan ik mijn instellingen daar aan aan passen want met een video kaart van 256 MB
maar ik zal al vast een paar video kaarten opzoeken.
iemand sugesties?

kun je een videokaart van iemand anders lenen? eentje die assassins creed wel aankan ookal is het maar op minimum.

kun je een videokaart van iemand anders lenen? eentje die assassins creed wel aankan ookal is het maar op minimum.

Als zijn grafische kaart werkelijk kapot zou zijn, had ie waarschijnlijk geen beeld, en zullen andere games ook niet werken. Wat dus niet het geval is.

maar misschien heeft assassins creed moeite met zijn kaart. je weet maar nooit stel dat hij het dan wel doet?

EN als hij het dan WEL doet dan weetje dus dat het iets te maken heeft met zijn videokaart. vooral als je dit met een totaal andere videokaart test zoals een nvidia en hij doet het dan wel goed dan ligt het dus aan de driver/videokaart. doet hij het niet goed met een andere videokaart dan is het iets anders maar heb je iig de videokaart + driver uitgesloten (als je een totaal andere videokaart met driver probeert natuurlijk)

Laatst bewerkt:
is het niet een beetje onlogisch dat een video kaart juist alleen met assassin's creed een conflict oplevert
maar ik zal kijken wat ik kan doen

ik heb het opgelost.
in de map C:\Program Files\Ubisoft\Assassin's Creed
Heb je 2 opstart progamma's staan
AssassinsCreed_Dx10
AssassinsCreed_Dx9
het is de bedoeling voor sommige computers om het in Dx9 op te starten.

Mooi dat je daar dan (Best wel eigenhandig) achter bent gekomen. Heb zelf altijd DX10 gebruikt. Maar dat komt vanwege de ondersteuning die ik wel heb.

Veel plezier nog met het spel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan