Hai,
Ik heb een vraagje over de volgende lcd: PHILIPS LCD TV 37PFL5603D/10
Voor de specs kijk even http://www.voordeelhalen.eu/producten/televisie/lcd_tv_37_inch_94cm/philips_lcd_tv_37pfl5603d_10
Het probleem:
Mijn ouders kochten dit scherm in de wetenschap een goed scherm te kopen.
Daar twijfel ik ook niet aan, de kwaliteit zal gerust goed wezen, maar....
Het beeld blijft erg korrelig en er is ook sprake van ghosting.
Zelfs als er een gloednieuwe dvd in een externe speler zit, blijft het beeld erbarmelijk.
Het grootste punt is dat het niet scherp lijkt en zelfs langs randen is er spraken van vierkante blokjes die te zien zijn.
Mogelijke oplossing:
Mijn vader heeft bij dit scherm geen nieuwe digitale kabels aangeschaft.
Alles zit gewoon aangesloten zoals dat bij de oude analoge tv was met de oude kabels.
Het signaal gaat via een digitale reciever van Casema en dan naar dit lcd scherm.
Kan het zijn dat alle bovenstaande problemen wegvallen bij het aanschaffen van de juiste bekabeling?
Graag war duidelijkheid hierover.
Met vriendelijke groet,
Vincent
Ik heb een vraagje over de volgende lcd: PHILIPS LCD TV 37PFL5603D/10
Voor de specs kijk even http://www.voordeelhalen.eu/producten/televisie/lcd_tv_37_inch_94cm/philips_lcd_tv_37pfl5603d_10
Het probleem:
Mijn ouders kochten dit scherm in de wetenschap een goed scherm te kopen.
Daar twijfel ik ook niet aan, de kwaliteit zal gerust goed wezen, maar....
Het beeld blijft erg korrelig en er is ook sprake van ghosting.
Zelfs als er een gloednieuwe dvd in een externe speler zit, blijft het beeld erbarmelijk.
Het grootste punt is dat het niet scherp lijkt en zelfs langs randen is er spraken van vierkante blokjes die te zien zijn.
Mogelijke oplossing:
Mijn vader heeft bij dit scherm geen nieuwe digitale kabels aangeschaft.
Alles zit gewoon aangesloten zoals dat bij de oude analoge tv was met de oude kabels.
Het signaal gaat via een digitale reciever van Casema en dan naar dit lcd scherm.
Kan het zijn dat alle bovenstaande problemen wegvallen bij het aanschaffen van de juiste bekabeling?
Graag war duidelijkheid hierover.
Met vriendelijke groet,
Vincent
Laatst bewerkt: