Slechte kwaliteit in-game cutscenes of filmpjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dannydepenny

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2008
Beste helpmij mensen,

Ik heb een probleem. Ik heb sinds 2 maanden een compleet nieuwe gaming Pc in elkaar laten zetten. Heeft mij aardig wat centjes gekost en dan verwacht ik ook dat alles goed is en werkt. Nu speel ik vaak games als WoW en DeadSpace en heb ik vandaag voor het eerst via Steam de Bullitstorm demo gedownload. Tijdens het spel kwam ik er achter dat de cutscenes er super blokkerig uit zien en dat het lijkt of er een soort waas over het scherm is gezakt. Ik heb sinds kort ook Darksiders gekocht en hierbij heb ik cutscens die grafisch zo slecht zijn dat ik mijn ogen bijna dicht zou doen. Grote pixelblokken over het scherm en flikkerende schaduwen :S Ik heb geen idee wat ik hiermee aan moet. In-game is namelijk alles fantastisch en heb ik nog geen problemen gehad op de hoogste instellingen..

Ik heb al meerdere opties geprobeerd binnen in de Catalist Controll Centre van mijn videokaart. Ik weet dat al mijn drivers en directX up to date zijn dus hier kan het niet aan liggen. ( ik gebruik namelijk een driverscanner die updates voor me in de gaten houdt)

Mijn computer zou cutscenes super soepel aan moeten kunnen en de de nieuwste games op hoge kwaliteit moeten kunnen draaien. De games draaien geweldig maar de cutscenes zijn vaak afschuwelijk.. Ik heb ook met Vsync aan en uit geprobeerd maar dit maakt niets uit.

In WoW haalt mijn PC op de hoogste instellingen gemiddeld 140 fps en in DeadSpace 2 ligt dit rond de 200 fps dus ik snap het niet..

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen :)

Mijn PC:
Intel core i7 2600K Sandy Bridge 3.4 ghz
MSI 6950 Twin Frozerr 2 gb
8 gb Corsair Vengeance 1600
60 gb ssd OCZ Vertex 2
1tb F3 Blue Caviar
850 volt power suply
Samsung Syncmaster BX2431 24 inch LED 1080p
Goede koeling en controle

Ja en wat dan bij Darksiders? Die game komt uit 2010 en ziet er op sommige momenten uit alsof ik op de Playstation 1 aan het spelen ben :S

alles staat wel op de hoogste instellingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan