Slechte verbinding door upload?

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
Mijn computer heeft last van een trage internet verbinding. Nu zat ik daar even naar te kijken en heb ik via www.speedtest.nl (handige site!) een snelheidstest laten doen. Nu stond daar dat ik ongeveer 347 kb download had, en 23kb upload.

Zou het aan de slechte upload kunnen liggen dat ik slecht internet heb? en wat is er aan te doen?

Ik hoor graag van jullie!

Mvg.

Dat lijkt inderdaad bereslecht.
Maar wat voor abbonnement heb je dan?
Test ook eens met Numion.
Als de "QuickStart-test" klaar is, kun je een referentie-link kopieren en hier posten.

het abbonnement zit wel snor, het is van planet en er lopen nog 3 computer op het draadloze netwerk. maar het probleem zit dus bij de upload..
iemand een idee hoe dit wat hoger uit kan komen?
dank

Maar welke snelheid heeft je abbo dan?
En volg mijn vorige tip eens, dan zie je sneller of het goed-of slecht is.

Je download is prima. Denk dat je een 3 Mb verbindign hebt.
Je upload is inderdaad gelijk aan een 256 K modem.
Tijd om je provider eens te bellen? Misschein een modem of router firmware upgrade?

ik denk dat we eerder het probleem moeten zoeken bij de computer en de software daarvan. de verbinding was een paar weken terug nog gewoon goed, niks te klagen.

aan de provider kan het niet liggen dus, er draaien ook nog 3 andere pc op. die werken ook naar behoren

Ok, en is er iets op de pc veranderd sinds een paar weken?
Iets geinstalleerd of verwijderd?
Firewall aangepast? Update gehad van..... ?

et beestje zat eerst vol virussen, nu heb ik weer een geldige virusscanner dus dat moet geen problemen meer opleveren.
ik zal eens goed bij de internet opties gaan neuzen of er iets ongewoon lijkt.
misschien nog meer tips?
Ik dank u allen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan