Slechte verbinding met externe hardeschijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

GuidoKuyper89

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2008
Berichten
27
hallo,

ik ben in het bezit van een laptop en probeer thuis via mijn draadloze router in mijn externe harde schijf te komen, die gekoppeld zit aan mijn router (met draad). nu kan ik wel verbinding krijgen met mijn externe hardeschijf, maar is de verbinding erg slecht te noemen. ten eerste is hij erg traag en ten tweede valt hij telkens uit, je zal het moeten zien als een soort stoplicht, hij laat niet alle data vloeiend door maar telkens stukjes.

heeft iemand hier nog meer problemen mee of beter nog weet iemand of hier iets aan gedaan kan worden?:D

even kort alle info van de apparaten:
Laptop PackardBell me35 (windows vista)
router: Netgear Rangemax Wireless Router WPN824 (ze zeggen zelf: Klaar voor de toekomst: hoogwaardig model 108 Mbps en geschikt voor aansluiting van groot aantal pc’s )
Hardeschijf: conceptronic netwerk hardeschijf 450 GB.
Internet: upc power (6 mb) maar dit heeft waarschijnlijk niets met het probleem te maken.


wat ook raar is (vind ik) dat het netwerk wel iedere keer het optie menu (waar je de instellingen van de hardeschijf kan veranderen) in het netwerk vind, maar de hardeschijf zelf niet, ik weet alleen niet hoe ik achteraf een print screen hier in moet voegen, dat zal dit onduidelijke verhaal misschien iets verduidelijken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan