Chello hulpdeskzegt:
Als er mails in de mailbox bij Webmail van Chello homepage staan, kun je ook dezelfede mails bij jou eigen OutlookExpress ontvangen en natuulijk verzenden.
Bij de Webmail heb Ik honderden mails gezien.
Zo veel, omdat ik niets onvangen kon.
Mijn OE werkt dus nog steeds niet, behalve misshien een keel als ik 100 keel probeer on verbinding te krijgen.
Ook een andere hulpdesk zegt:
Uw software zou niet goed zijn, probeet u dus hele nieuw OE te downlorden.
Ik heb dat gedaan. Nu zit er de nieuwe OE in mijn pc.
Helaas, is de situatie niet verbeterd.
Heeft iemand ideen waarom?
Als er mails in de mailbox bij Webmail van Chello homepage staan, kun je ook dezelfede mails bij jou eigen OutlookExpress ontvangen en natuulijk verzenden.
Bij de Webmail heb Ik honderden mails gezien.
Zo veel, omdat ik niets onvangen kon.
Mijn OE werkt dus nog steeds niet, behalve misshien een keel als ik 100 keel probeer on verbinding te krijgen.
Ook een andere hulpdesk zegt:
Uw software zou niet goed zijn, probeet u dus hele nieuw OE te downlorden.
Ik heb dat gedaan. Nu zit er de nieuwe OE in mijn pc.
Helaas, is de situatie niet verbeterd.
Heeft iemand ideen waarom?