slechte weergave website

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0171

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2010
hallo,

als ik bijv. deze website wil weergeven dan krijg ik dit (zie bijlage ) te zien, (http://www.nascenter.nl)

heb dit met meerdere website's en is gekomen na herinstallatie van windows 7
heb adobe flash player
java
en die player voor rtl xl, (weet even niet meer hoe die heet,) al geinstalleerd

ik heb het probleem met alle browsers (iexplore.exe en chrome.exe)

alvast bedankt,

gast0171

Bijlagen

• probleem nascenter.nl.jpg
    probleem nascenter.nl.jpg
    74,8 KB · Weergaven: 89
Wellicht deze. Heb je alle updates binnen na die nieuwe installatie.

En anders even deze.

1. Sluit alle Internet Explorer's af.
2. Ga naar Start
3. Ga naar Configuratiescherm > Netwerk en internet
4. Ga naar Internet opties
5. Klik op het tabblad Geavanceerd
6. Klik op opnieuw instellen
7. Klik in het dialoogvenster Instellingen van Internet Explorer herstellen op Opnieuw instellen (of bevestig het opnieuw instellen)
8. Nadat de standaardinstellingen zijn hersteld, klikt je op Sluiten en op OK.
9. Probeer nogmaals Internet explorer te starten.

Ik zou het idee krijgen dat je (d.m.v. anti-virus/anti-malware programmatuur óf via plugins (vergelijkbaar met Noscript) óf via instellingen in je webbrowsers zelf) JavaScript hebt uitgezet danwel blokkeert.
Check dat na.

Tijs.

manamana,

ik heb uw tip geprobeerd, helaas zonder succes.

dnties,

ik heb nod32, ik zal ook nog even kijken of dit het inderdaad is,

ik heb de eset (geen nod32 zat nog in de vroegere naam) smart security uitgeschakeld, (1min. maar hoor).

helaas zonder resultaat en ik kon nog steeds de website nascenter.nl niet bezoeken.

zijn er nog meer opties?

mvg gast0171

Heb je misschien een geavanceerde firewall in je router(s) die zaken blokkeren? Evt. vraag je aan de buren of zij hetzelfde probleem hebben, en indien niet, probeer je via hun netwerk (na toestemming natuurlijk) vanaf je pc het nog een keer.

EDIT: Ik realiseer me dat deze tip waarschijnlijk niets helpt, omdat het pas gebeurt na herinstallatie Windows.

Tijs.

oke,

aan mijn router ligt het niet omdat het alleen op 1 van de 4 pc's in dit huis is,

kan ben ik achtergekomen ook niet op

youtube.nl
en grooveshark.com

gewoon de totale template(opmaak) is zoek,

wat is hier dan tegen te doen?

Nou het is nog niet gelukt begrijp ik. Je zou nog kunnen proberen om in veilge modus te starten met netwerk ondersteuning en dan eens kijken wat dat brengt.
Probeer deze fix eens, wat heb je te verliezen als iets niet goed werkt zoals het hoort. Lukt die fix niet dan ligt het ergens anders aan is mijn mening.

klik hier

Wel vreemd dat je na een nieuwe install dit probleem hebt.

het word nu wel heel gek,

de website's die ik bezocht heb in Veilige modus (in de veilige modus kon ik alle websites bezoeken) die kan ik nu kijken,

maar andere websites die ik hier in deze modus niet bezocht heb die ik eerst ook niet kon kijken kan ik nu dus nog steeds niet kijken, (heb met http://www.nascenter.nl geprobeerd en http://www.grooveshark.com)

ohja, die fix van ms heeft niet gewekt helaas,

ga nu even kijken of mijn eset er toch perongeluk niet iets mee te maken heeft,

mvg gast0171

oke, ben er achtergekomen dat ''ouderlijk toezicht'' van eset het probleem is,

als ik deze uitschakel doet hij alles wel,

nu mijn vraag , hoe configureer ik deze eset smart security zo, dat hij foto's met gewone inhoud wel weergeeft en dan niet alles laat zien als het om vulgaire foto's en site's gaat?

mvg gast0171

oke, denk dat ik het voorelkaar heb,

nu laat ik deze vraag nog even 1 daagie openstaan om te kijken of het probleem volledig is opgelost, maar ik denk het wel,

bedankt.

mvggast0171

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan