slechte weergave

Status
Niet open voor verdere reacties.

robcitroen

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
heb een 2e hands laptop gekocht (gateway solo 2500) en de schijf geformatteerd en windows 98 geinstalleerd. alleen windows herkent mijn beeldscherm niet. ik heb maar 16 kleuren en 640x480 pixels.

hoe krijg ik dit beter zonder enige software en zonder enig idee wat voor scherm het is?

meestal gaat dat automatisch dat de drivers worden geinstalleerd. Het zit wel in je drivers waarschijnlijk dus die moet je installeren van je videokaart.

*Edit* Hier staan alle drivers voor je laptop. Helemaal onderaan vind je 3 drivers voor je videokaart ik zal gewoon de nieuwste versie ervan nemen.

Geplaatst door Tanja1968

en die is van 9 januari 1999:D
Ach ja... 'oude' laptop 'oude' drivers. Maar ik zag ook pas na mijn berichtje dat er 1tje is voor NT, 2 voor win95 en 1 voor win98. Dus er is weinig keus eigenlijk :)

sorry hoor maar ik ben echt een leek wat dit betreft. Wat moet ik precies downloaden en wat moet ik doen om het aan het te gebruiken......:o

heb ik gedownload op mijn c: schijf gezet en dubbelklik gedaan. nu heeft hij een map "cabs" aangemaakt met een submap en een paar bestandjes erin. moet ik verder nog zeker wat instellingen aanpassen??

Wat voor bestanden staan er in die submap?

In Cab files staan normaal de windows files ingepakt. Zou best kunnen dat de juiste files in die submap staan.

Het is opgelost!! Ik heb een nieuw stuurprogramma aangeven door op de map te klikken en hij installeerde zichzelf. opnieuw opstarten en het was geregeld. BEDANKT!! :) :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan