Slechts 1/3e van de oorspronkelijke snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

emulink

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2009
Hallo,

Ik heb mijn vraag al een paar keer voor gelegd aan KPN, krijg steeds hetzelfde antwoord dat ze er niks van snappen..

Mijn probleem is als volgt:

Ik download normaal met 1200kb/s. Via nieuwsgroepen etc. Nu is dat nog maar 430kb/s. God mag weten hoe dat ineens zo komt. Op verschillende speed test sites krijg ik hetzelfde resultaat. 430kb/s. Dit probleem komt ook voor op andere (gast-) computers/laptops.. Ligt dus ook niet aan mijn laptop...

Nu had ik gevraagd aan KPN hoe dat kan. Ze hebben mij ook enkele tests laten doen en zelfs een nieuw modem op gestuurd. Ik heb ook zelf een modem aangeschaft in de hoop dit probleem op te lossen... Dit loste niks op...

Heb de volgende modems: Linksys wag200g & KPN Experiabox st780. Ik heb ook de splitter van mijn adsl/telefoon verbinding opnieuw aangelegd. Dit hielp ook niets...

Volgens KPN was de up/downstream naar mijn huis wel gewoon goed...

Weet iemand nog iets wat het kan zijn? Word er een beetje zielig van :(

Laatst bewerkt:
En wat heb je er nog meer aan? (tv,sataliet?)hoe lang zijn je kabels? zijn allemaal dingen die je snelheden kunnen veranderen?heb je wel goede beveiliging op je experia box?zou natuurlijk ook nog kunnen dat iemand met je mee snoept he? vraag anders kpn testen bij je uit te voeren op je isra's ...

Als je de speedtouch 780 alleen aansluit en je test eens bedraad de snelheid en kijkt even wat er voor data in het modem staan,waar kom je dan uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan