• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Slechts 1 venster wordt geopend

Status
Niet open voor verdere reacties.

JvMourik

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 sep 2011
Ik gebruik Excel 2007 Student versie dat op zowel mijn desktop als netbook is geinstalleerd.
Sinds kort worden op mijn desktop alle spreadsheets geopend binnen een en hetzelfde venster daar waar vroeger elk spreadsheet zijn eigen venster kreeg.
Ik heb al gezocht bij "opties voor Excel" of daar iets al dan niet aan te vinken is maar kan niets vinden. Kunnen jullie mij helpen??

Al vast bedankt en groet, Jaap

Ondertussen van Microsoft volgende oplossing gekregen: "Standaard is dit niet mogelijk. Er zijn echter twee workarounds om dit toch te realiseren. Men kan ten eerste als al een werkmap is geopend Excel nogmaals los opstarten en daarin via Bestand -> Openen het tweede bestand openen. Een tweede mogelijkheid is eerst het eerste bestand te openen en vervolgens naar Bestand -> Openen te gaan. Dubbelklik in deze dialoog nu niet op de benodigde volgende bestanden, maar klik er met de rechter muisknop op en kies dan Openen."

Groet,Jaap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan