slepen gaat niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

scobidoo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 dec 2012
Hallo, sinds enkele weken kan ik niet meer slepen met de muis; als ik op een bestand klik om te slepen gaat dit open terwijl ik eigenlijk dubbelklik moet doen om een bestand te openen.
Kan iemand mij helpen ?

Hallo.

Eventueel. Muispoort veranderen van PS2 als dat zo is naar USB en de juiste driver van de microsoft downloaden wellicht.

Probeer indien je muis contact heeft met je USB even andere poort pakken. computer eventueel opnieuw opstarten.

Of bijna gelijk aan bovenstaande. Muis verwijderen in het apparaat beheer (rechts klikken in de linker onder hoek en kiezen voor apparaat beheer). Het onderdeel muis openen en vervolgens de muis verwijderen. De muis even loskoppelen en weer terugsteken maar liefst op een totaal andere poort.

En hier nog een troubleshooting.
https://www.microsoft.com/hardware/nl-nl/help/support/troubleshooting/mouse/mouse

Laatst bewerkt:
Ik heb de usb stick uit de HUB gehaald en rechtstreeks in de laptop gestoken , nu gaat alles weer goed , dank u ! (ik zal voor mijn kerst een andere muis vragen aan het vrouwke)

Graag gedaan. Laat ze een goede kopen he. :p Als je het cadeau dan open maakt sluit je hem gelijk aan. :D Fijne kerstdagen. Groet manamana.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan