• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

slepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frodo1

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2003
=jan!C9 deze code gebruik ik om van de eene pagina naar de andere pagina de cel te copieeren.

maar nu heb ik de dagen staan op de eene pagina van 1 tot en met 31 en hier onder de dagen zo,ma,di,do,vrij,za enz enz

op blad een staan de dagen van boven naar beneden en op het andere blad van links naar rechts.

maar moet ik dit nu voor iedere cel apart invoeren dus cel1 =jan!C9 cel2 =jan!C10 cel3 =jan!C11

want met slepen lukt dit niet :o

Hang je bestand eens hierbij want dan hebben we een beter zicht op mogelijke oplossingen.

het gaat hier om jan C9 en en dit moet komen te staan in rooster B3 want het gaat er om dat als ik het jaartal verandert op het totaalblad de dagen zich gelijk aanpast in het rooster

Bijlagen

in Rooster, C3:

=B3+1

en zo verder naar rechts

Volgende lijnen analoge werkwijze

Wigi

dat werkt inderdaat thx

maar waarom krijg ik pas de uitkomsten te zien als ik de boel opsla en niet gelijk

Dat zit misschien bij in de (vergeef het mij, maar toch: irritante) code die wordt uitgevoerd telkens als dat bestand geopend wordt. Werkbalken worden bij de gebruiker weggehaald, ...

Druk eens F9 en zie of dat iets uitmaakt.

Wigi

ik heb hier alles weer aangezet dus alle balken zijn weer voledig aanwezig maar ook dan nog moet ik of F9 indrukken of opslaan

In het bestand dat je bijgevoegd hebt, werkt het wel.

Staat Extra > Opties > Berekenen op automatisch?

Wigi

nu wel thx

zou jij voor mij hier nog een blik naar kunnen werpen want ik krijg dit niet aan de praat

=ALS(ISFOUT(ZOEKEN(rooster!E4;{"A";"D";"N"};{"Avond";"Dag";"Nacht"}));"";ZOEKEN(rooster!E4;{"A";"D";"N"};{"Avond";"Dag";"Nacht"}))

Bij mij komt er gewoon Dag op. In welke cel staat deze formule?

Wigi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan