sleutel in windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

rooon

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2008
hoi,
het vrouwke speelt vaak op deze site: http://spelpunt.spelletjes.nl/
nu is mijn vraag, waar slaat deze site de gegevens op je computer op.

je kunt daar spelen als gast, maar dat gaat maar 1x.
en dan gaat het geld kosten, en dat tikt vlug aan.
en vind het onzin om te betalen als je niks kunt winnen.
weet er iemand waar die sleutel ergens in windows staat zodat ik die kan verwijderen?
en dus weer als gast kan spelen.

Hallo,
misschien kun je iets aanvangen met dit progje.
Het maakt een snapshot van je hele systeem.
Dus als je er een maakt voor en achter het inloggen kan je de twee vergelijken en zien wat er waar verandert is.Applicaties,register,enz,enz

Ik denk eerder dat die site jouw gegevens opslaat.Je ip bijvoorbeeld.En daar kan je wat lastiger omheen.

Laatst bewerkt:
Klopt, die kijken gewoon naar je IP en dat is lastiger te omzeilen tenzij je met een proxy gaat werken.

De meeste spelletjes zijn van Zylom. De gegevens daarvan worden in een Cookie opgeslagen. Haal je de cookie weg, dan lijkt het alsof je weer 'voor de eerste keer' als gast het spelletje gaat doen.

Ik verwijder zelf dan ook de Zylom cookies, omdat ik zo nu en dan (via spelletjes.nl) Text Express speel en geen zin heb om me te registreren.

Tijs.

Laatst bewerkt:
denk dat dat progje weinig zin heeft aangezien de sleutel er al in staat, dus word er niks bijgezet.

de cookies had ik al eens verwijderd maar dat maakte niks uit.
ip zou kunnen je, heb het wel geprobeerd via de site http://anonymouse.org
maar dat zal wel niet helemaal annoniem zijn.

zal het eens proberen om mijn ip te veranderen met een progje, alleen uit eerdere ervaringen word de pc er zo traag van.

Laatst bewerkt:
De pc wordt er niet traag van, het internet naar je pc. Dat gaat via een andere pc, en als die een langzame verbinding heeft heeft dat uiteraard ook effect op jouw internetverbinding ;)

"Browsergeschiedenis verwijderen bij afsluiten" aanvinken InternetOpties.jpg

Op verwijderen klikken en hier kun je instellen wát je wil verwijderen BrowserGeschiedenisVerwijderen.jpg de 1e optie zou ik dan uitvinken in dit geval.
Neem ff aan dat je IE8 hebt.

Laatst bewerkt:
lukt allemaal niet, zal me d`r bij neer moeten leggen :(

Heb windows opnieuw erop moeten zetten, dus was mooie gelegenheid.
maar nu alles eropstaat wil het nog niet lukken op die site.
dus er word niks op de pc opgeslagen en gaat het echt vanuit het ip.

heb "hide ip platinum" geprobeerd maar daar wil het ook niet mee lukken.
ze hebben het echt goed ingedenkt daar. vind het een beetje belachelijk dat je moet betalen om een spelleke te kunnen spelen.
je kunt er niks mee winnen, en er is reclame genoeg op de site te vinden dus er word gesponsord.

wat je kunt doen is je stekker uittrekken van je modem zodat je ip veranderd.....

Tja, die mensen hebben er ook tijd/werk in gestoken, en dan is het logisch dat ze daarvoor betaald willen worden. Ook al gaat dat al (deels) via reclame, dat betekent niet dat ze niet het recht hebben om ook gewone inkomsten te vragen. Als je tv kijkt (commerciele zenders) krijg je ook zowel reclame als kabelabbo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan