Sli gtx 660

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincentabee

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2009
Hallo,

Ik heb nu gewoon 1 GTX 660 maar ik zou er graag 2 van maken(SLI) maar hoeveel watt heb je daarvoor nodig? ik heb nu een coolermaster 600watt is dat genoeg?

Je hebt er geen betere voeding voor nodig maar wel een betere moederbord die meerdere videokaarten aankan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het piekvermogen voor de GTX660 ligt op 290W. Als je er twee in gaat zetten dan gaat het krap worden, zelf als ze maar half belast zijn. Ik zou naar een grotere voeding gaan.

Ron

daar ben ik het totaal niet mee eens want mijn pc heeft 500 watt en kan makkelijk 2x gtx 660 aan...

als ik World of Tanks speel zie ik dat ik maar 30watt verbruik en dan wordt de gtx 52% belast

@AjaxKing97,

Ik heb een aantal quotes verwijderd van je, het is niet nodig te quoten als je direct reageert. Je kan de optie "snel reageren" of "reageer op vraag" gebruiken om direct te reageren. Onnodig quoten zorgt voor een lang topic met dezelfde tekst er meerder malen in.

ik heb ook 2 keer een gtx 660 maar wat is beter 2x een gtx 660 of een gtx 680?

@Erno1102: Je stelt nu een vraag in een topic van een ander member. Dit is topickapen. Hetgeen niet toegestaan is.
Je hebt inmiddels zelf een vraag lopen en daar mag jij verder gaan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan