SLI t.b.v. Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

deHoed

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2008
Berichten
146
Goedendag,

We willen graag dat onze computer beter draait met flight simulator en willen dan graag gebruik maken van SLI.

We hebben een moederboard van ASUS de Sabertooth X58 met een intel (R) Corte (TM) i7, we hebben op Google gezien dat dit moederboard goed geschikt is voor SLI. We hebben twee Nvidia Geforce 8800 GXT videokaarten en een SLI brug.

De voeding is 550 Watt.

Hoe moeten we te werk gaan om dit te realiseren.

We horen graag van u.

vr.gr.

Theo (dehoed)
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Je zal dus de tweede kaart erbij moeten plaatsen bruggetje plaatsen en dan bij nvidea configuratie scherm sli aanzetten wel de pc uit zetten met plaatsen van kaart;) en eventueel aanwezig een extra voeding op de tweede kaart aansluiten.
 
Laatst bewerkt:
Goedendag,

Bedankt voor de zeer snelle reactie, ik had niet gedacht dat mijn vraag door gekomen was, daarom heb ik hem nogmaals gestuurd, sorry.

Ik zal het gaan proberen en zal het melden als het gelukt is, nog een vraag hoe kan men snel controleren of het ook goed werkt?

gr. Theo:rolleyes:
 
Hoi,

Door dat te zien zou je eens een benchmark met 1 kaart moeten maken en dan met twee bv. met furmark of 3d mark
 
Laatst bewerkt:
Goedendag,

Ik wilde even melden dat uitleg betreffende SLI instellen goed is verlopen. DFus deze vraag kan worden afgesloten. Ik weet niet of ik dat zelf moet doen, zo ja, laat het mij dan even weten hoe ik dat moet doen.

nogmaals dank.

vr.gr.

Theo (d:thumb:ehoed)
 
Hoi,

Fijn om te lezen dat het gelukt is en opgelost kan je rechtsboven in de dunne blauwe balk doen:thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan