SLI werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekkert

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 feb 2012
Hallo mensen,

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen.. bij mij werkt SLI niet (goed?)

Ik heb in mijn computer al een heletijd 2 video kaarten zitten (evga GTX260) met z'n sli bridge aan gesloten.
Mijn compter herkent het allemaal heel goed daar heb ik geen problemen mee.
Maar naar een tijdje vond ik de prestaties van mijn pc tegen vallen en ben ik dus gaan kijken. Zo kwam ik er achter dat SLI eingelijk nooit heeft aan gestaan :o. (hij stond automatich op disabled)
Dus dacht ik mooi makkelijk gevonden maar niet dus. Want toen ik SLI had aan gezet en een spelletje op starte krijg ik iets van groen/blauw achtig beeld wat er een beetje door heen flikkert.
en hier heb ik nog geen oplossing voor gevonden.

Dus als ik SLI aan zet krijg ik rare kleuren als ik een spel op start.
verder in windows werkt het wel gewoon met internetten enzo. Afzonderlijk werken de video kaarten ook gewoon.
Ik heb de nieuwste drivers (285.62). en ook de evga sli enhancement patch geinstalleerd (geen idee wat het precies moest doen maar het werkte niet)
Ik heb wel geprobeert een screenshot te maken. Maar op de screen shot zie ik het probleem niet terug :confused:

Verder mijn specs
Moederbord: EVGA NF79
CPU: Intel Core 2 Quad Q9550
Geheugen: 4 GB Corsair dominator
Video kaart: 2x NVIDIA Geroce GTX 260 (EVGA)
voeding: Antec 850 WATT

Ik hoop dat hier mensen zijn die mij kunnen helpen want zelf weet ik het echt niet meer.

groetten

Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer de resolutie iets lager te zetten. Is de SLI-bridge niet kapot? Probeer er eens een andere op te zetten. Ondersteunt het spel SLI eigenlijk wel?

De resolutie lager zetten werkte niet heb ze op 800x600 in gesteld maar dat maakte geen verschil.

Dat sli deze spellen niet ondersteunt zou kunnen heb het bij warcraft 3 geprobeert en gta 4. Zal nu modern warfare 2 installeren kijken of dat werkt.
Die heeft vast wel sli support.

Ik denk niet dat de bridge kapot is maar dit zou ook inderdaad een goede mogelijkheid zijn. mocht modern warfare 2 niet werken dan zal ik de bridge wel testen.

iig bedankt voor de snelle reactie :)

Edit:

Bij call of duty mordern warfare 3 heeft die het zelfde probleem.
Ik zal dus wel even een andere bridge testen zodra ik er 1 geregeld heb.

Als iemand nog meer sugesties heeft hoor ik ze graag ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan