Hallo mensen,
Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen.. bij mij werkt SLI niet (goed?)
Ik heb in mijn computer al een heletijd 2 video kaarten zitten (evga GTX260) met z'n sli bridge aan gesloten.
Mijn compter herkent het allemaal heel goed daar heb ik geen problemen mee.
Maar naar een tijdje vond ik de prestaties van mijn pc tegen vallen en ben ik dus gaan kijken. Zo kwam ik er achter dat SLI eingelijk nooit heeft aan gestaan
. (hij stond automatich op disabled)
Dus dacht ik mooi makkelijk gevonden maar niet dus. Want toen ik SLI had aan gezet en een spelletje op starte krijg ik iets van groen/blauw achtig beeld wat er een beetje door heen flikkert.
en hier heb ik nog geen oplossing voor gevonden.
Dus als ik SLI aan zet krijg ik rare kleuren als ik een spel op start.
verder in windows werkt het wel gewoon met internetten enzo. Afzonderlijk werken de video kaarten ook gewoon.
Ik heb de nieuwste drivers (285.62). en ook de evga sli enhancement patch geinstalleerd (geen idee wat het precies moest doen maar het werkte niet)
Ik heb wel geprobeert een screenshot te maken. Maar op de screen shot zie ik het probleem niet terug
Verder mijn specs
Moederbord: EVGA NF79
CPU: Intel Core 2 Quad Q9550
Geheugen: 4 GB Corsair dominator
Video kaart: 2x NVIDIA Geroce GTX 260 (EVGA)
voeding: Antec 850 WATT
Ik hoop dat hier mensen zijn die mij kunnen helpen want zelf weet ik het echt niet meer.
groetten
Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen.. bij mij werkt SLI niet (goed?)
Ik heb in mijn computer al een heletijd 2 video kaarten zitten (evga GTX260) met z'n sli bridge aan gesloten.
Mijn compter herkent het allemaal heel goed daar heb ik geen problemen mee.
Maar naar een tijdje vond ik de prestaties van mijn pc tegen vallen en ben ik dus gaan kijken. Zo kwam ik er achter dat SLI eingelijk nooit heeft aan gestaan

Dus dacht ik mooi makkelijk gevonden maar niet dus. Want toen ik SLI had aan gezet en een spelletje op starte krijg ik iets van groen/blauw achtig beeld wat er een beetje door heen flikkert.
en hier heb ik nog geen oplossing voor gevonden.
Dus als ik SLI aan zet krijg ik rare kleuren als ik een spel op start.
verder in windows werkt het wel gewoon met internetten enzo. Afzonderlijk werken de video kaarten ook gewoon.
Ik heb de nieuwste drivers (285.62). en ook de evga sli enhancement patch geinstalleerd (geen idee wat het precies moest doen maar het werkte niet)
Ik heb wel geprobeert een screenshot te maken. Maar op de screen shot zie ik het probleem niet terug

Verder mijn specs
Moederbord: EVGA NF79
CPU: Intel Core 2 Quad Q9550
Geheugen: 4 GB Corsair dominator
Video kaart: 2x NVIDIA Geroce GTX 260 (EVGA)
voeding: Antec 850 WATT
Ik hoop dat hier mensen zijn die mij kunnen helpen want zelf weet ik het echt niet meer.
groetten
Laatst bewerkt door een moderator: