slide op elke pagina anders of alleen op startpagina in Theme Sueva free

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladycreative

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2011
Ik heb wordpress theme SuevaFree. Nu heb ik in de header een slider van Meta slider gemaakt. Maar deze voert hij natuurlijk door op alle pagina's omdat ik deze in de header heb gezet via editor. ( anders valt de slider veel te laag en dat is geen gezicht. Ik heb meerdere theme's bekeken en geprobeerd, en deze vind ik het mooist, daarom de vraag om eea werkzaam te krijgen in dit theme)
Is het mogelijk om op elke pagina een andere slider te laten bewegen, óf alleen de slider op de statische pagina en de rest alleen een uitgelichte afbeelding.
Weet iemand of dat kan en welke tekst ik dat moet toevoegen in de script?
website

Alvast hartelijk dank! :)

Laatst bewerkt:
Ik kan je niet helpen met sliders want ik ken Meta slider niet. Maar misschien kan je wel die tweiiter/facebook en die andere vast zetten op de andere pagina's.
Want het is best irritant als je elke keer dat voor je ogen krijgt. ;) En de slider wat langzamer zetten zou ook wat prettiger zijn ;) ;) ;)

Die Meta slider, heeft die geen aparte instellingen? En anders in de css kijken?

Edit: kijk een s hier (had je zelf ook kunnen vinden) https://wordpress.org/plugins/ml-slider/faq/
staat dus de vraag die jij stelt en hoe je dat moet doen.

Laatst bewerkt:
Hi Femke,

Onwijs bedankt voor je reactie! Ik ben er heel erg blij mee, want het probleem is hiermee opgelost! En hoewel ik natuurlijk ook wel zoek online, vind je soms net hetgeen niet wat je zoekt, wat de ander wel zo vind.
Dank voor de overige tips. Ik ga ze aanpassen. Twitter ed ook verwijderd. Je had gelijk, ze kwamen erg vervelend over. Nogmaals mijn enorme dank.

Laatst bewerkt:
Graag gedaan. Het was niet moeilijk zoeken hoor, het stond bij de plugin zelf, zoals je zag.

Succes met de website en wat je er mee gaat doen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan