Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb een paar websites waar de jquery slider en plaatjes zeer traag laden! Ik dacht eerst dat het aan mijn laptop lag maar kwam er hier op andere pcs achter dat het ook zo was. Wie zou er naar deze websites plus de plugins kunnen kijken om te zien waarom ze zo traag laden en wat ik er aan kan doe!
Hoi Lerrie. Ik keek ze alle drie en laden gewoon erg goed en snel bij mij thuis.
Bekijk jij ze in Internet Explorer. Staan er veel computers in je bedrijf netwerkje.
Dat gedrag is volstrekt normaal omdat bij het laden van een webpagina eerst de HTML wordt gedownload en daarna de embedded resources. Naarmate deze resources dan worden gedownload en beschikbaar komen zullen ze ingevuld worden in de pagina, maar afhankelijk van het aantal en de grootte kan dat -- vooral bij tragere internetverbindingen -- wel een tijdje in beslag nemen.
Als het probleem zich blijft voordoen dan kan upgraden naar een echte webbrowser wellicht helpen.
Hoi lerrie,
Ik heb ook geen klachten over de snelheid: vrijwel meteen in beeld bij IE7 en helemaal snel in echt goede browsers als FF, Opera, Chrome en Safari.
GoogleAnalytics uitgeschakeld (nadere test volgt),
de javascript-hovers over het menu ontbreken nu, maar kunnen er met een css-hover weer in komen; met waarschijnlijk (door gebruik van een css-sprite) nog minder kB's aan download.
Analyse:
Vermoedelijk heb je een wat trage verbindingssnelheid (redenen zouden bv. kunnen zijn: intern [draadloos?] netwerk, instellingen modem/router, weinig bandbreedte van de provider).
Gecombineerd met het grote aantal van 37 te downloaden artikelen om de pagina op te bouwen kan dat wel eens parten gaan spelen.
Elk van de 37 te gebruiken onderdelen heeft een "http-request": de browser moet elk bestand apart opvragen bij de server. Dat is: het verzoek van je pc uploaden naar de server! En dat gaat (bij de asymmetrische verbinding die het geval zal zijn) heel erg veel trager dan het downloaden van een bestand.
Bij websitoptimization dringen ze er in hun (gratis online) rapporten dan ook stevig op aan om het aantal http-requests zo veel mogelijk te verminderen: "TOTAL_OBJECTS - Warning! The total number of objects on this page is 37 which by their number will dominate web page delay. Consider reducing this to a more reasonable number. Above 20 objects per page the overhead from dealing with the actual objects (description time and wait time) accounts for more than 80% of whole page latency."
Voor het binnenhalen van de javascript-bibliotheken van jQuery is ruim 90kB nodig: "SCRIPT_SIZE - Warning! The total size of external your scripts is 98129 bytes, which is over 20K."
In mijn versie: "SCRIPT_SIZE - Congratulations, the total size of all your external scripts is 1217 bytes, which is less than 8K."
Met www.smush.it kan nog 43kB van de images afgesnoept worden zonder verlies van kwaliteit.
Een aantal background-images kunnen nog samengevoegd worden, wat weer http-requests scheelt.
Het aan het eind van de <body> plaatsen van de javascripts (in plaats van in de <head>-sectie) zou ook kunnen helpen. Dan kan het beeld alvast opgebouwd worden terwijl de scripts nog aan het inladen zijn.