slideshow klikbaar maken in javascript

Status
Niet open voor verdere reacties.

kingcoen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2010
Beste Lezers,

Ik heb een site waarop een door javascript aangedreven slideshow staat. Nu is het de bedoeling om het script iets aan te passen waardoor er de mogelijkheid ontstaat om op de wat grotere foto van de slideshow te klikken waardoor die zeg naar vergroot.

dit is de link waarom het gaat : klik hier

graag hoor ik of een van u de oplossing heeft ! we hebben evt. een klein budget beschikbaar mocht het een oplossing zijn waarvoor betaald moet worden.

graag hoor ik van jullie !

met vriendelijke groet,

kingcoen

Ha, er staat opeens een Zoom-linkje bij, met een mooie Lightbox!
Hoef ik niet verder te zoeken(was ik al mee begonnen)! :)

Met vriendelijke groet,
ÇSShunter

PS:
Ik heb bij toeval wel heel iets anders gevonden via een in de site gebruikt VirtueMart-stylesheet.
Zomaar, opeens, had ik het! :D
Maar dat is een heel ander onderwerp en heb ik intussen als apart topic in het forum neergelaten:

Ha, er staat opeens een Zoom-linkje bij, met een mooie Lightbox!
Hoef ik niet verder te zoeken(was ik al mee begonnen)! :)

Met vriendelijke groet,
ÇSShunter

PS:
Ik heb bij toeval wel heel iets anders gevonden via een in de site gebruikt VirtueMart-stylesheet.
Zomaar, opeens, had ik het! :D
Maar dat is een heel ander onderwerp en heb ik intussen als apart topic in het forum neergelaten:

Je laat me hiermee wel schrikken zeg !

Ik dacht dat die gasten van VMJ toch wel zelf de kennis hadden. Als je dit namelijk aangeeft bij die lui van developendcorner dan kunnen die er serieus een 'zaak' van maken. Je mag namelijk nooit en te nimmer iets copieeren waar een copyright op zit. Uiteraard is het wat lastig want als er een CC licentie op zit dan is het altijd te gebruiken voor een eigen programma. Het punt is alleen dat er voor dat component/ stuk code ( indit geval dus de liquidecorners.css ) geen geld gevraag mag worden. Vervolgens wordt de code ( omdat deze zgn. open-source is ) gebruikt in een 'eigen' gemaakt vm theme. Dat mag denk ik dus wel. Want er wordt echt een 'eigen' product gemaakt . Maargoed ik hoop niet dat ik hiermee in de problemen kom :P want anders kan de site van VMJ wel opdoeken. Ze gebruiken namelijk best veel liquid corners :)

greetz en bedankt voor het melding maken van !

KingCoen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan