Slideshow

Status
Niet open voor verdere reacties.

RemmeR

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2011
Berichten
7
Ik ben een site aan het maken met photoshop en dreamweaver.
Nu wil ik een slideshow in dreamweaver hebben met een paar foto's heeft iemand een scriptje?
 
Of deze, met zeker 100kB aan javascript-bibliotheken minder:
  • www.developerscorner.nl/css-exercitions/foto-carrousel.php
  • Heeft overvloeiers en geen andere overgangen.
  • Hierin afbeeldingen ook te zien als javascript uit staat.
  • In tegenstelling tot de nivo-slider, waar zonder javascript het "bezig met laden" gifje
    loading.gif
    getoond wordt: dat draait eindeloos door, want er wordt niets geladen. De bezoeker maar wachten! ;)
Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Mag ik hier ook aan deelnemen?
Zou ook dolgraag zo'n slide show op de index pagina van mijn website willen hebben. Ik heb Nivo gedownload maar weet verder niet hoe ik dat op mijn website krijg. Kan ik hulp krijgen ? Dolgraag en bij voorbaat dank.
Vriendelijke groet, Frans
 
Hoi Frans,
De handleiding van de Nivo Slider staat op deze pagina: nivo.dev7studios.com/#usage.
Jammer is dus dat deze Nivo Slider niet voldoet aan de webrichtlijnen: versie1.webrichtlijnen.nl/toetsen/report/135682/281669/

Maar vergis je niet in het mini-uiterlijk van de andere: www.developerscorner.nl/css-exercitions/foto-carrousel.php!
Met wat andere opmaak kan deze bijvoorbeeld een treffende gelijkenis gaan vertonen:
Kortom, met css kunnen kleine wonderen verricht worden. :)

Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Hoi csshunter,
Dank voor reactie
Vriendelijke groet, Frans
 
Oeps,
Er was een img per abuis niet geüpload (en een paar andere img's waren niet op maat bijgesneden), waardoor m'n laatste slider soms haperde.
Intussen in orde gemaakt. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan