Slijtage

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Hallo allemaal weet misschien iemand hoe lang een printer mee kan gaan, ik heb de mijne een HP 950c al zo'n 6 jaar, en ik heb al honderden prints gemaakt, maar nu krijg ik toch storingen van mijn inktpatronen, die zijn niet goed geistalleerd enz enz, dus misschien is hij wel defect, weet iemand ook welke printer is aan te bevelen??????

Het feit dat je HP al 6 jaar meegaat geeft aan dat HP goede printers maakt.

Maak van je huidige pinter de achterkant waar je intpatroon tegen aan gaat eens goed schoon. Dit doet soms wonderen.

er bestaat ook bepaalde software bij die printers voor inktpatronen te reinigen of wa was het nu weer.

Hp is zijn prijs kwaliteit heel goede printers alleen de inktpatronen zijn ronduit duur ik hervul ze werkt prima. Maar gebruik zeker niet de goedkope wecare die de patronen namaakt heb hier heel slechte ervarigen mee inkt die je kon uitvegen door gewoon twee papeieren o p elkaar te leggen. Gebruik van die bijvul flesjes zijn steengoed alleen wat werk om de inkt erin te krijgen

Basis onderhoud HP printers.

Printkoppen manueel reinigen.

1° haal de cardridges eruit.
2° Met een vochtige, katoenen doek, Reinig heel voorzichtig de printkop(dat koper bandje aan de voorzijde). Dan de onderzijde van de cardridges ook heel voorzichtig reingen.
3° de onderkant, van de cardridgehouders, doe je hetzelfde.
4° De transportrollen eveneens maet een vochtige doek reinigen.

Dit zijn zowat de basis methoden qua onderhoud.
Je hebt toch originele cardridges gebruikt ? Hervulde durven hier nogal eens voor problemen zorgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan