Beste Mensen,
Ik ben het helemaal zat. Ik heb gekeken, heb geslikt, ben bedrogen, enz enz
Ik heb de volgende brief geschreven aan ACER:
Ik heb jullie gebeld en gemaild over het probleem met mijn DVD brander: Slimtype LiteOn DS8A1P (deze weigert bijna alle DVD+R te branden of brand deze, en zijn daarna niet meer te herlezen). Jullie Melden mij dat dit voor jullie een onbekend probleem zou zijn. Het tegen deel is waar. Op internet vind ik divers mensen die de zelfde problemen hebben met een ACER die deze Slimtype LiteOn DS8A1P bevat (al vanaf Begin Nov. 2007 maken mensen er melding van!!!)in diverse talen! ( in het Duits, Frans, Engels, en ook in het Nederlands). Dus het is dus geen onbekend probleem bij ACER!
Ik heb op internet nog geen oplossingen gevonden voor dit probleem.
Ik wil dat jullie naar een oplossing gaan zoeken! Ik ben een klant die voor een goed werkend product heeft betaald.
Ik hoop dat jullie niet meer aan iedere klant hetzelfde verhaal gaan houden, ACER: "Het probleem is onbekend. Het enige wat je kunnen aanbieden, is je computer inleveren ter reparatie. En dit duurt dan 2 tot 3 weken).
Ik neem hier geen genoegen mee!!!!! Vele gebruikers hebben de zelfde problemen en het is dus niet allen mijn computer.
Deze brief wordt/is gepubliceerd op diversen forums. En is vertaald in het Engels, Duits, Frans.
Ik doe een oproep aan alle gebruikers van ACER met Slimtype LiteOn DS8A1P die de zelfde problemen hebben, zoals ik die hierboven heb beschreven, om deze te melden bij
www.acer.nl of te bellen naar 09002020767.
Voor de deelnemers van helpmij.nl laat het mij weten. Samen zijn we sterk:thumb:
Twan1
PS: Ook voor alle andere PC gebruikers die een Slimtype LiteOn DS8A1P DVD hebben en hier problemen mee hebben!??? Thanks