Slipstreamen WoW

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Besturingssysteem
Windows 10/11
Hallo,

Weet iemand of het mogelijk is om een geslipstreamde versie van World of Warcraft te maken?

Ik heb de originele, maar moet bij een herinstall, eerst de 5 cd's van WoW installeren, daarna Burning Crusade (ook 4 cd's) en dan nog eens anderhalf GB aan updates en patches. Kortom nu al ruim een uur werk en dan is de Lich King nog niet eens uit. :(

Zou het mogelijk zijn om een versie te branden waar zowel de Burning Crusade als ook de huidige patches al in zitten? dat scheelt een hoop werk.

als je de hele inhoud van je wow map ff bewaard en later weer op je computer zet kun je het volgens mij gewoon weer spelen hoef je niks te instaleren. weet nie precies hoe het zit maar het kan iedergeval wel. bespaart je een hoop tijd:)

Zoals jurag aangeeft kan je de hele wow-directory kopiëren.
Als je dan wil updaten, de update downloaden. Deze in die wow-directory zetten en dan draaien.. of autoupdate doen.

Ik zal het eens proberen. Dacht nl dat bewaren van de map en terugzetten, niet zondermeer werkte omdat je dan geen registry gegevens hebt.

Het heeft bij mij altijd wel gewerkt.
Ik heb een tijdje wow gespeeld. (was niet op al te legale servers...) maar ok...
Mede omdat ik daar GM ben geweest had ik meerdere installaties van wow op mijn computer staan. Allemaal apart gepatched voor test-servers e.d.

Goed dat ik het weet. Dan maak ik een complete backup van de map.
Speel zelf wel op de originele Blizz server maar wil binnenkort een eigen server maken, Niet voor anderen om te spelen, maar om een beetje te oefenen met verschillende classes, want pvp bak ik er niets van :o

Een late reaktie, maar wist niet dat de vraag nog open stond.

Kopie maken van de hele map werkt inderdaad en ik heb hem nu naar een netwerkdrive gezet.
Na een herinstall heb ik dan binnen 10 min (ipv uren met alle expansionsets) weer een volledig werkende WoW terug, inclusief addons :)

Bedankt nog :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan