Slipstreamen XP SP2

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Besturingssysteem
Windows 10/11
Ik probeer om mijn windows XP Pro cd op harddisk te zetten en te slipstreamen met SP2.

Dit is allemaal gelukt. Alleen blijkt nu de hoeveelheid data boven de 750 MB te liggen waardoor ik er geen cd meer van kan branden.

Heeft iemand een idee of ik iets fout doe? Op diverse sites waar e.e.a. wordt uitgelegd, wordt het resultaat gewoon teruggebrand op een cd. :confused:

Hoeveel boven de 750 mb? Er zijn cd's van 800 mb!

Dank je. Ik ga even kijken of dat lukt.

Tarabass: Helaas ondersteund mijn brander niet meer dan 700 MB :(

Anders http://nuhi.msfn.org/
Nlite een programma waarin je kan kiezen wat er geinstalleerd wil hebben... volgens collegas een XP installatie terug kunnen brangen naar 150 MB......

Geplaatst door buick

Tarabass: Helaas ondersteund mijn brander niet meer dan 700 MB :(

Effe eigenwijs hoor:
Staat dat in je specs of heb je dit geprobeert, die van mij namelijk ook niet (in de specs) maar in praktijk blijkt dit anders te zijn...;)

Geplaatst door Tarabass

Effe eigenwijs hoor:
Staat dat in je specs of heb je dit geprobeert, die van mij namelijk ook niet (in de specs) maar in praktijk blijkt dit anders te zijn...;)

Ik heb het geprobeerd. Met zowel 90 als 99 min cd's.

Ik kan niet meer branden dan 703 MB, zelfs met overburn enabled. :)

Oké! Ja het was ff eigenwijs, maar als je het geprobeert hebt... Ik hoop dat de andere tips je verder kunnen helpen:cool:

xp pro nl en sp2 op 1 cd

Ik heb sinds kort Windows XP Pro NL en SP2 op 1 cd gebrand. Het werkt prima. Mocht je belangstelling hebben, dan hoor ik dit graag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan