slome Battlefield Bad Company 2 op snelle machine

Status
Niet open voor verdere reacties.

ProSRaps

Banned
Lid geworden
27 feb 2013
Berichten
13
hey iedereen. ik heb al een lange tijd een BFBC2 hier staan. Ik speelde het nooit. Maar net heb ik em geinstalleerd, en de game gaat heel erg sloom, ping 450. maar ik heb hier wel een machine van 8 GB aan RAM en Windows 7. Kan iemand mij helpen hoe dat sneller kan?
 
Dan zul je toch wat meer informatie over de rest van je systeem moeten geven. In principe vraagt het spel niet zoveel maar een beetje moderne apparatuur is wel nodig. De ping is meer afhankelijk van de server waarop je speelt
 
8gb ram is goed, windows 7 ook. Maar welke videokaart heb je?
heb je al geprobeerd om wat onnodige processen af te sluiten? Download anders Razor Game Booster http://www.razerzone.com/gamebooster
Helemaal gratis. Je moet alleen ff een account maken maar dat is zo gedaan. Bij mij werkt dit. Misschien werkt het ook nog om de graphics van het spel iets lager te zetten.
 
Dan zul je toch wat meer informatie over de rest van je systeem moeten geven. In principe vraagt het spel niet zoveel maar een beetje moderne apparatuur is wel nodig. De ping is meer afhankelijk van de server waarop je speelt

Laptop, Windows 7 Home Premium 64-bit
Fabrikant: PackardBell
Systeemmodel: EasyNote TK85
BIOS: InsydeH2O version V1.10
Processor: Intel Core i5 CPU M 480 @ 2.67 (4 CPUs), ~2.7GHz
Geheugen: 8096
Wisselbestand: 1639MB gebruikt, 6896 beschikbaar
DIRECTX 11
Intel HD Graphics
Chip: Intel HD Graphics Core i50
Vidoekaart geheugen: 1755 MB
Beeldscherm: Generic PnP Monitor

En de ping is elke server zo, al heel veel geprobeerd

8gb ram is goed, windows 7 ook. Maar welke videokaart heb je?
heb je al geprobeerd om wat onnodige processen af te sluiten? Download anders Razor Game Booster http://www.razerzone.com/gamebooster
Helemaal gratis. Je moet alleen ff een account maken maar dat is zo gedaan. Bij mij werkt dit. Misschien werkt het ook nog om de graphics van het spel iets lager te zetten.

Bedankt voor je snelle reactie Carlo!
Ja, bijna alle processen afgesloten, Razer Game Booster al geprobeerd en verwijderd, hij werd er juist slomer op, geen idee waarom. Alle graphics al naar 'low' gezet. En ik heb..
Intel HD Graphics
Chip: Intel HD Graphics Core i50
Vidoekaart geheugen: 1755 MB
Beeldscherm: Generic PnP Monitor
 
Laatst bewerkt door een moderator:
gaat niet lukken met een laptop... de videokaart is ingebouwd in je processor en die geven alleen genoeg prestaties voor de standaart dingen zoals films kijken gamen gaat er niet mee lukken....
 
gaat niet lukken met een laptop... de videokaart is ingebouwd in je processor en die geven alleen genoeg prestaties voor de standaart dingen zoals films kijken gamen gaat er niet mee lukken....

Als Battlefield 3 lukt, moet BFBC2 ook wel lukken toch?

Dan zul je toch wat meer informatie over de rest van je systeem moeten geven. In principe vraagt het spel niet zoveel maar een beetje moderne apparatuur is wel nodig. De ping is meer afhankelijk van de server waarop je speelt

o ja en het gebeurt alleen bij multiplayer. de singleplayer gaat helemaal perfect

8gb ram is goed, windows 7 ook. Maar welke videokaart heb je?
heb je al geprobeerd om wat onnodige processen af te sluiten? Download anders Razor Game Booster http://www.razerzone.com/gamebooster
Helemaal gratis. Je moet alleen ff een account maken maar dat is zo gedaan. Bij mij werkt dit. Misschien werkt het ook nog om de graphics van het spel iets lager te zetten.

het gebeurt alleen bij multiplayer. de singleplayer gaat helemaal perfect

en als BF3 lukt moet BFBC2 ook wel lukken toch?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat je een hoge ping hebt zal vooral met je internet verbinding te maken hebben, heb je het bij andere games ook?

@dd247
De intel hd graphics, zijn een stuk beter geworden. Je kan (als je intel hd graphics 4000 hebt) de meeste games op een goede resolutie draaien zonder een videokaart. De versie van hd graphics in een laptop is wel zwakker, maar moet in de i5 ruim voldoende zijn voor bfbc2.
 
de 3470 heeft hd graphics 2500, dat is vele malen slechter dan 4000. Ik moest afgelopen woensdag mijn HD7970 terugsturen omdat deze defect was. In de tussentijd heb ik op mijn i5 3570k all mijn games op full hd gedraaid (shadows en anti-aliasing uit), ik kon ze makkelijk op 60 fps draaien. Bij deze games zat ook bfbc2.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan