slome pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ook wel eens bij slome pc's wil helpen is:
De stroom stekker achter uit de pc te halen (of uit het stopcontact).
De aan/uit knop een paar keer in te drukken.
De stroom weer aan te sluiten.
En de pc gewoon weer opstarten.

Mag ik is weten waar dit verandering in zou brengen? Want dit heeft geen enkele nut om de pc sneller te maken (Ruimt niks op, hooguit dat 't bios gereset wordt omdat het ' een aantal keer niet kan starten ').
 
Dat heet een atx-reset, en kan helpen bij voedingsproblemen.:eek:
 
Sorry dat ik het zeg maar een ATX-reset kan in sommige gevallen wel degelijk helpen bij een trage pc. Ik kan niet echt uitleggen waarom maar ik heb dit wel al eens gezien. Een slome pc die na de reset weer een heel stuk sneller was.

Alles heeft op zijn tijd wel eens een reset nodig ;)
 
Trojan

Als eerste kijk ff hier want msxm192z is een TrojanAgent!!!! Hier nog wat leesvoer en uiteindelijke oplossing over deze Trojan!
Draai daarna Ccleaner om je register op te schonen!
Wat in principe verder uit kan bij msconfig:
*nvcpl-extra opties/configuratie van je videokaart eenmaal goed ingesteld hoeft 'ie niet meer elke keer op te starten(wordt door de meeste gebruikers niets mee gedaan)

*rfp-heeft iets met icons te maken(jouw keuze)

*vsnpsd-usb-webcam-als je geregeld gebruik van maakt aan laten

*camera fixer-kijk maar 's hier (Trojan)

*ehtray-windows mediacenter image-manager(kan ook handmatig gestart worden)

*hpwushed-Hp updatescheduler voor Hpsoftware(kan handmatig,zoekt steeds naar de nieuwste softwareupdates van Hp als je start)

*HpBootOp-Boot optimizer van Hp maar ook bekend als spyware/malware(volgens info online zou 't officiële Hp-proces niet mogen voorkomen in taakbeheer)

*isuspm-macrovision software update(persoonlijk zou ik 'm uitschakelen)

*qttask-updater van QuickTime(jouw keus)

*hpqsrmon-een monitor van Hp photosmart (kun je ook handmatig opstarten

*jusched-java-updater download evt. de nieuwste java versie

*ctfmon-is 'n onderdeel van Microsoft Office,laat zich in pricipe niet uitzetten heeft met deText Input Processor te maken(b.v.alternative tekst-invoer,spraakherkenning enz.) is ook verder van weinig belang.

*Hpdim-ook van Hp(Digital-ImageMonitor)zelfde als ehtray maar dan van Hp 2 is dubbelop dus als je veel met mediacenter van Windows doet kun je deze wel uitschakelen of andersom.

Je Pc is sloom omdat je 99,9% zowiezo 2 trojans hebt die mee opstarten.
Verder alle programma's die willen updaten maken je pc sloom,allereerst wil je antivirus naar updates zoeken,wat normaal is,maar als ook nog Hp,QuickTime,Java,Macrovision en vervolgens Windows gaan zoeken dan kun je er donder op zeggen dat je pc sloom is.
En al die Hp programma's kun je ook handmatig opstarten d.m.v. snelkoppeling als je ze écht nodig hebt.
Ik heb na opstarten(WinXpProSp3)totaal 29 processen draaien waaronder 'n firewall,antivirus,rocketdock en hij start op als 'n tierelier.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het ook het verstandigste is je Windows even te herinstalleren:)

Volgens mij is jou computer zo vastgelopen dat je hem nooit zo snel krijgt, als dat je hem even formatteert.

Je kunt die XP cd gewoon in je cd lezer leggend, de computer opnieuw opstarten, (zorg dat in de bios bij de opstartvolgorde cd/dvd lezer als 1e staat.
Dan kun je gewoon het menu doorlopen.

Een cd kun je in principe (legaal) downloaden. Waar je hem ook van download maakt niet uit, zolang je maar een legale CD key hebt. Anders kun je ook een cd van een vriend gebruiken, Maar gebruik wel een legale cd key
 
Wat je ook nog eventueel zou kunnen proberen als het probleem niet is opgelost, om al je index.dat files groter dan 32 kb weg te gooien, hier zijn speciale proggramma's voor die je daarvoor kan gebruiken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan