Die van SchhonePC heb ik
NIETS aan. En die had ik vóórdat ik hier de vraag stelde al doorgenomen, en geeft
geen antwoorden/kwam ik niet verder mee.
Dus, André, jouw gemopper -ook naar jou toe hierbij-is onterecht en dat van mij terecht.
Hoe vind je dat... simpel jouw vraag in Google intypen... als je dat hier kunt... kun je dat ook...
https://www.google.nl/#q=Outlook+locatie+pst+windows+7+
Idem. Echter jouw link bracht mij, terwijl ook hier (althans op pagina 1) het antwoord
niet bijstond, wel -onbedoeld-naar de oplossing.
In Outlook zelf via Bestand>Gegevensbestandsbeheer> schermpje 'Outlook gegevensbestanden' kon ik het pad zien, waar de bestanden zich bevonden.
Tw. : C:\Gebruikers\
Eigenaar\AppData\Local\Microsoft\Outlook
Terug naar de mappenstructuur gegaan:
Daar staan 3 mappen met een
slotje er op.
All Users, Default User en Eigenaar.
Klikken op de eerste map gaf eerder al geen soelaas, de tweede gaf (toen en nu)een schermpje, dat het niet toegankelijk was, daarom heb ik de 3e nooit aangeklikt of gaf toen ook niet-toegankelijk aan (?), indachtig dat die ook niet toegankelijk (slotje) zou zijn. Dat bleek nou juist
wel het geval en bracht mij de gewenste locatie.
Fijn dat jullie er zijn en vrijwillig hulp geven (heb ooit al eens geld gedoneerd), maar
alsjeblieft, lees de openingspost zorgvuldig door en denk verder goed na, voordat je een antwoord geeft. Anders is hulp vragen door degene diep hulp nodig heeft contraproductief en dat lijkt mij geen aanbeveling voor dit helpforum.