sluimer- en slaapstand in vista probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

visualstudio

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2006
Berichten
36
Een heleboel frustraties....
windowns vista is kort gezegd het ergste systeem om mee te werken, maar het staat nu eenmaal op mijn pc...
enfin... mijn probleem:

De slaap- en sluimerstand werken niet meer.... ik kan mijn pc in sluimerstand zetten, of als ik mijn laptop sluit kan ik hem in slaapstand zetten, maar hij ontwaakt niet meer.
als ik weer in het besturingsysteem probeer te komen hoor ik (en zie ik) dat er druk gegevens gewisseld worden met mijn HD ook komt er duielijk leven in de pc (ventilator, ...), het scherm licht op, maar....
bij het uit slaapstand halen blijft mijn scherm volledig zwart (maar wel verlicht) en kan ik niets anders doen dan de powerknop 5 seconden ingedrukt te houden...
bij het uit de sluimerstand halen, krijg ik mijn muis te zien, maar dat is het dan ook :s

volgend probleem: telkens wanneer ik windows opstart krijg ik dezelfde foutmelding waardoor ik explorer moet afsluiten en opnieuw opstarten.... geen flauw idee waarom want er wordt niet meer info gegeven...

heeft iemand een oplossing voor een van de problemen? (de slaap- en sluimerstandproblemen vind ik toch wel de ergste!!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan