SM-bus,Ethernet,Multimedia-audiocontroller. Waar vind ik de drivers?!

• Onderwerp starter Onderwerp starter FIip
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

FIip

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 aug 2007
Een goede avond :D,

als eerst wil ik even vermelden dat mijn kennis qua computers en dergelijken stopt bij IE & MSN en zelf ook begod niet weet wat er in mijn pc zit:o.

Maar nu het probleem, ik heb al een tijdje een probleem met mijn monitor (deze valt uit als ik een fullscreen spel opstart ofzo) en nou vertelde een vriend van mij dat ik mijn videokaart driver moest verwijderen en de nieuwste moest instaleren. Dit heb ik gedaan maar dit heeft én het monitor probleem niet opgelost maar zelfs nog een extra probleem veroorzaakt :mad: namelijk,

Nu zegt mijn computer dat de installatie van de; SM-buscontroller, de Ethernet-controller en de Media-audio-controller niet goed is verlopen en dat hij de juiste installatiegegevens niet kan vinden. Nou heb ik het Net wat afgespoort en ben er achtergekomen dat ik bepaalde drivers moet downloaden waardoor het weer in orde komt. Maar je voelt hem aankomen, waar kan ik die drivers vinden? en hoe instaleer ik deze? :confused: etc etc.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om dit probleem op te lossen!

En ohja sorry als het in de verkeerde sectie staat :o

WELKOM OP HELPMIJ

kun je ons vermelden welk moederbord je hebt?

merk pc type?

graag meer info

Ho, sorry natuurlijk :eek:

Uhm, moederbord is volgens mij een Asus A7N8X-EAY
videokaart een Nvidia Geforce4 Ti 4200 met AGP8X
voor de rest zou ik het niet echt weten, het gaat namelijk om een pc die mijn broer zelf in elkaar heeft gezet dus denk niet echt dat je wat heb aan het merk ofzo, maar mochten jullie nog meer nodig hebben dan zoek ik dat graag op :)

aha! dank je!

Maar zou je misschien ook kunnen zeggen welke drivers ik precies moet downloaden? want er staan er een aantal maar ik kan nergens iets van SM-bus of Ethernet vinden ofzo :o en er staat geen model: A7N8X-EAY moet ik dan gewoon op de A7N8X klikken of de A7N8X-E Deluxe?

Alvast bedankt!! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan