Smart FTP problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

OlGa1987

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2005
hoi,
ik heb een heel raar probleem, sinds ik de pc helemaal opnieuw heb geinstalleerd kan ik niet meer op de server komen voor het uploaden van mn website, ik gebruik hiervoor smartFTP, maar heb t ook al met WS FTP geprobeerd, en ook een andere site op een andere server (ligt dus niet aan verkeerd ingetypte w8woorden) geprobeerd, maar ik kom er niet meer in, de error die ie geeft heeft te maken met fout wachtwoord/loginnaam (error 530)
ik snap er helemaal niks van!

De meeste FTP cliënts, want dat zijn die progjes, kun je aangeven of die in een passieve mode, of aktive mode moeten draaien.

Heb je overigens ook de firewall, indien je die hebt, ook goed geconfigureerd?

oh dat heb ik al geprobeerd net, werkte ook niet, en mn firewall staat het programma toe

als je nou eens Filezilla probeer dan werk het wel.
ik gebruik dat ook altijd.

zoals te verwachten werkt filezilla ook niet.....ik ben nu aan het googelen op de error, maar die link die je had gestuurd dat heb ik gelezen maar daar heb ik verder niets aan:confused:

omg! ik schaam me zo! ik had blijkbaar het wachtwoord veranderd of misschien iemand anders :o :o :o ik kom er nu wel in! hahaha ik dacht echt dat t aan t programma lag, aangezien ik bij de andere site er ook niet in kom, maar daar zal dan wel een fout in de gegevens zitten!
bedankt voor alles (en ik ben echt een sukkel hihihi)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan